Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

ul. H. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości do i powyżej 30 000 euro.
  • Koordynacja prac związanych z planowaniem zamówień publicznych.
  • Opiniowanie pod względem zgodności z przepisami o zamówieniach publicznych dokumentów wytworzonych przez komórki organizacyjne, w tym wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz dowodów księgowych.
  • Przygotowywanie sprawozdań z wykonania planu zamówień publicznych.
  • Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych, a o których udzielenie wnioskuje Wydział Administracyjno-Kadrowy.
  • Uczestniczenie w pracach zespołów powoływanych do przeprowadzania zamówień publicznych.
  • Administrowanie adresami mailowymi przypisanymi komórce ds. zamówień publicznych.
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej pozyskiwania środków finansowych z programów pomocowych oraz dokonywanie ich rozliczania w zakresie działania Wydziału Administracyjno-Kadrowego.


Warunki pracy

• praca administracyjno-biurowa,
• zagrożenie korupcją,
• użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
• oświetlenie naturalne i sztuczne.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem WAK/3 – główny specjalista,
• oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjne zniszczone (za termin złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu do RDOŚ),
• CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
• do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
• informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Urzędu w zakładce „Praca”,
• tylko kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie bądź drogą mailową.

UWAGA
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej, w tym w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • Znajomość i umiejętność stosowania ustaw: prawo zamówień publicznych, kodeks cywilny, ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office
  • Umiejętność negocjacji
  • Komunikatywność
  • Rzetelność i terminowość
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi