Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie

Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planowanie badań hydromorfologicznych wód powierzchniowych poprzedzone wstepną analizą w GIS
  • Badania hydromorfologiczne w terenie
  • Opracowanie wyników i wykonywanie oceny hydromorfologicznej
  • Udział w przygotowaniu programów monitoringu środowiska dla województwa zachodniopomorskiego
  • Udział w przygotowaniu ocen i raportów o stanie środowiska
  • Udział w wypełnianiu baz danych z monitoringu wód powierzchniowych
  • Udział w przygotowaniu udostępnień z zakresu ochrony środowiska
  • Udział w przygotowywaniu wniosków i rozliczaniu umów z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Srodowiska oraz sprawozdań statystycznych i resortowych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

praca w systemie jednozmianowym w siedzibie urzędu i w terenie,
wyjazdy służbowe,
przy pracy w terenie warunki pogodowe mogą stanowić istotne utrudnienie w wykonywaniu zadań, przeszkodą będą także rwące strumienie, bagniste dno i brzegi porośnięte roślinnością wysoką,
praca wymagająca szczególnych właściwości psychofizycznych oraz komunikatywności,
stanowisko wymaga odporności na stres.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
stanowisko pracy znajduje się na III piętrze,
w budynku znajduje się winda, brak podjazdów, bariery architektoniczne: schody, urządzenia higieniczno – sanitarne na każdej kondygnacji,
stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną drukarkę, telefon.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Wymagane dokumenty, tj. list motywacyjny, życiorys zawodowy i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. W ofercie prosimy podać adres poczty elektronicznej i nr telefonu. Kandydatki/kandydaci biorący udział w postępowaniu rekrutacyjnym o terminach etapów naboru będą informowani poczta elektroniczną lub telefoniczne. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty kandydatek/kandydatów nie wyłonionych w trakcie naboru, którzy nie zażądali zwrotu dokumentów złożonych w związku z przeprowadzonym naborem są niszczone po zakończeniu procedury naboru, nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobami wybranymi w danym naborze.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: około 3260,00 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 48 59 508.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe profilowe - hydrolog, geograf, biolog, geomorfolog

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony środowiska, w tym posiadanie wiedzy o pracy w terenie, umiejętność pracy z mapą, orientacji w terenie, znajomość cech morfologii brzegów i koryt rzecznych, znajomości struktur roślinności wodnej i brzegowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość cech morfologii brzegów i koryt rzecznych
  • Znajomość charakterystyki typologii wód rzecznych
  • Znajomość struktur roslinności wodnej i brzegowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wiedza z zakresu posługiwania sie systemem GIS
  • Prawo jazdy kat. "B"
  • Umiejętność sporządzania sprawozdań i opracowań
  • Umiejętność formatowania pism administracyjnych
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia prawa jazdy kat. "B"

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi