Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w SzczecinieZachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalistaWojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Planowanie badań hydromorfologicznych wód powierzchniowych poprzedzone wstepną analizą w GIS
- Badania hydromorfologiczne w terenie
- Opracowanie wyników i wykonywanie oceny hydromorfologicznej
- Udział w przygotowaniu programów monitoringu środowiska dla województwa zachodniopomorskiego
- Udział w przygotowaniu ocen i raportów o stanie środowiska
- Udział w wypełnianiu baz danych z monitoringu wód powierzchniowych
- Udział w przygotowaniu udostępnień z zakresu ochrony środowiska
- Udział w przygotowywaniu wniosków i rozliczaniu umów z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Srodowiska oraz sprawozdań statystycznych i resortowych
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca w systemie jednozmianowym w siedzibie urzędu i w terenie,
wyjazdy służbowe,
przy pracy w terenie warunki pogodowe mogą stanowić istotne utrudnienie w wykonywaniu zadań, przeszkodą będą także rwące strumienie, bagniste dno i brzegi porośnięte roślinnością wysoką,
praca wymagająca szczególnych właściwości psychofizycznych oraz komunikatywności,
stanowisko wymaga odporności na stres.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
stanowisko pracy znajduje się na III piętrze,
w budynku znajduje się winda, brak podjazdów, bariery architektoniczne: schody, urządzenia higieniczno – sanitarne na każdej kondygnacji,
stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną drukarkę, telefon.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Wymagane dokumenty, tj. list motywacyjny, życiorys zawodowy i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. W ofercie prosimy podać adres poczty elektronicznej i nr telefonu. Kandydatki/kandydaci biorący udział w postępowaniu rekrutacyjnym o terminach etapów naboru będą informowani poczta elektroniczną lub telefoniczne. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty kandydatek/kandydatów nie wyłonionych w trakcie naboru, którzy nie zażądali zwrotu dokumentów złożonych w związku z przeprowadzonym naborem są niszczone po zakończeniu procedury naboru, nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobami wybranymi w danym naborze.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: około 3260,00 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 48 59 508.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe profilowe - hydrolog, geograf, biolog, geomorfolog
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony środowiska, w tym posiadanie wiedzy o pracy w terenie, umiejętność pracy z mapą, orientacji w terenie, znajomość cech morfologii brzegów i koryt rzecznych, znajomości struktur roślinności wodnej i brzegowej.
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość cech morfologii brzegów i koryt rzecznych
- Znajomość charakterystyki typologii wód rzecznych
- Znajomość struktur roslinności wodnej i brzegowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Wiedza z zakresu posługiwania sie systemem GIS
- Prawo jazdy kat. "B"
- Umiejętność sporządzania sprawozdań i opracowań
- Umiejętność formatowania pism administracyjnych
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopia prawa jazdy kat. "B"Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-09
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu