poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Główny Specjalista ds. obsługi biura Menadżera Dworca
Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie
Zakres czynności:
- prowadzenie i rozliczanie wydatku służbowego w SEOD
- rejestr pism przychodzących i wychodzących
- współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej w zakresie prowadzonych spraw
- prowadzenie i uzupełnianie sprawozdań w projekcie "Życie Umowy"
- prowadzenie Platformy Zakupowej
- rejestr protokołów awaryjnych i konieczności
- obsługa kancelaryjna Biura Menadżera
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne
- zdolności analitycznego myślenia
- umiejętność sporządzania wieloczynnikowych analiz i zestawień z obszaru prowadzonych procesów
- umiejętność zbierania ofert i wyłaniania podwykonawców na podstawie przeprowadzanych konkursów ofert
- bardzo dobre planowanie i organizowanie pracy własnej oraz innych zespołów
- rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
- zaangażowanie, odpowiedzialność i samodzielności w działaniu
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników atrakcyjne warunki pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.