Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
odpowiedzialność za zapewnienie zgodności funkcjonowania organizacji z przepisami BHP,
wykonywanie obowiązków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów o służbie BHP,
odpowiedzialność za tworzenie procedur, instrukcji oraz standardów postępowań w zakresie BHP,
inicjowanie prac nad oceną i aktualizacją ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, w tym opracowanie planów poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy w organizacji,
terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań oraz przygotowywanie raportów i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami,
udział w ustaleniach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
Twój Kapitał
wykształcenie wyższe techniczne i ukończone studia podyplomowe w tym zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
5-letni staż pracy w bankowości związany z systemem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy,
bardzo dobra znajomości przepisów z zakresu BHP oraz Prawa Pracy,
wysokie poczucie odpowiedzialności,
wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów,
znajomość języka angielskiego,
prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych wyjazdów służbowych.
Twój Zysk
zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę,
możliwość rozwoju w międzynarodowej, nowoczesnej instytucji finansowej,
unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
prywatna opieka medyczna – korzysta z niej 100% pracowników, atrakcyjny pakiet rekreacyjno-sportowy – korzysta z niego 70 % pracowników,
specjalistyczne szkolenia – w 2015 roku na każdego naszego pracownika przypadało 5 dni szkoleniowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?