Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze

Lubuski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
ul. Siemiradzkiego 19
65-231 Zielona Góra

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kierowanie komórką organizacyjną w celu zapewnienia sprawnego i efektywnego wykonywania przez nią zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego.
  • Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów wewnętrznych regulujących obszar rachunkowości i gospodarki jednostki, w tym w szczególności zasad (polityki) rachunkowości, zakładowego planu kont, instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, instrukcji inwentaryzacyjnej, instrukcji kasowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Prowadzenie pełnej rachunkowości jednostki oraz prawidłowe i terminowe rozliczanie zobowiązań finansowych i rozliczeń publiczno-prawnych.Dokonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • Opracowywanie planów finansowych oraz niezbędnych zmian w tym zakresie.
  • Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej oraz bilansu w obowiązujących terminach.
  • Sprawowanie nadzoru nad terminową egzekucją należności z tytułu kar administracyjnych.
  • Nadzorowanie prawidłowego i terminowego rozliczania wynagrodzeń i ich pochodnych.


Warunki pracy

- praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji,
- praca pod presją czasu,
- praca przy komputerze (powyżej dobowego wymiaru czasu pracy),
- stanowisko pracy znajduje się na piętrze,
- budynek wielopoziomowy nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z poruszaniem się po schodach, brak windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP WIOŚ w zakładce praca.
Oferty otrzymane po terminie oraz nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Metodyki i techniki stosowane w naborze:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- rozmowa rekrutacyjna,
- sprawdzian wiedzy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefony 68 45 48 462
proponowane wynagrodzenie zasadnicze - 4300 zł brutto
proponowany termin zatrudnienia - maj 2017
Dokumenty aplikacyjne kandydatek/kandydatów uczestniczących w procesie rekrutacji, nie wyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągi 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne kandydatek/kandydatów wymienionych w protokole naboru, ale nie zatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 lat doświadczenia zawodowego
praca w ksiegowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • biegła znajomość ustawy o rachunkowości,
  • biegła znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • znajomość ustawy ordynacja podatkowa oraz ustawy o służbie cywilnej,
  • umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu finansów publicznych,
  • przeszkolenie z zakresu budżetu zadaniowego
  • przeszkolenie z zakresu rachunkowości jednostek budżetowych,
  • przeszkolenie z zakresu prawa podatkowego ubezpieczeń społecznych
  • samodzielność,
  • dyspozycyjność,
  • umiejetność kierowania zespołem,
  • umiejetność stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność obsługi programów TREZOR, BUZA


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu finansów publicznych.
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z budżetu zadaniowego.
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z rachunkowości jednostek budżetowych.
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z prawa podatkowego ubezpieczeń społecznych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi