Opis stanowiska pracy


Biuro Nasiennictwa Leśnego w Warszawie

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy w Biurze Nasiennictwa Leśnego

Biuro Nasiennictwa Leśnego
ul. Rakowiecka 30
02-528 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa finansowo-księgowa ze sprawozdawczością budżetową i finansową, w tym:
  • kontrola i akceptacja dokumentów księgowych,
  • prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych (w tym w układzie zadaniowym) i przekazywanie do dysponenta wyższego stopnia,
  • opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki,
  • dokonywanie analiz wykorzystania środków budżetowych oraz wykonania dochodów budżetowych,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w celu prawidłowego i terminowego regulowania zobowiązań jednostki oraz dokonywania rozliczeń finansowych dochodów i wydatków,
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych (do 15 osób) i sporządzanie list płac,
  • naliczanie wynagrodzeń z zawartych umów cywilno-prawnych,
  • sporządzanie deklaracji do ZUS i urzędu skarbowego,
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych w zakresie rachunkowości i sprawozdawczości.


Warunki pracy

• Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:
- praca przy komputerze do 4 godzin dziennie, praca z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych,
- obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji).

• Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca na I piętrze budynku (budynek z windą), przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, w pokoju bez klimatyzacji.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Bliższych informacji można uzyskać pod numerem tel. (22) 646 76 36, 646 78 33.
W aplikacji należy podać dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu) w celu zapewnienia komunikacji w procesie naboru.
Aplikacje złożone po terminie nie są rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy, po analizie ofert zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia telefonicznie lub poprzez e-mail.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: ok 3.500,00 zł brutto + dodatek stażowy
Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2020 r.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
- rozmowa kwalifikacyjna lub inne formy sprawdzenia wiedzy.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymaganie dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymaganie dokumenty i podpisane oświadczenia.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie (ukończenie średniej policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości), lub wyższe (ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości), lub jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o finansach publicznych i o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych dotyczących jednostek budżetowych.
  • Umiejętność obsługi programów Word, Excel, finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych, PŁATNIK, bankowości elektronicznej.
  • Znajomość przepisów z zakresu systemu ubezpieczeń społecznych, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;
  • Wiedza z zakresu budżetu zadaniowego;
  • Zdolność analitycznego myślenia i syntezy;
  • Skrupulatność;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Odporność na stres związany z kontaktami zewnętrznymi;
  • Umiejętność organizowania pracy własnej;
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i rozporządzeń wykonawczych;
  • Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych i rozporządzeń wykonawczych.
  • Znajomość przepisów Kodeksu pracy i rozporządzeń wykonawczych w szczególności w zakresie wynagrodzeń pracowników;
  • Znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej w tytułu podróży służbowych;
  • Znajomość ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym i przepisów wykonawczych;
  • Znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT)
  • Znajomość obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, aplikacji BUZA, Bankowości elektronicznej NBP, e-PUAP.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-08-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Nasiennictwa Leśnego
    ul. Rakowiecka 30
    02-528 Warszawa
    w zamkniętej kopercie z napisem „NABÓR nr 1/20”

    • Dokumenty można złożyć również w postaci elektronicznej e-mailem lub za pośrednictwem ePUAP, w obu przypadkach opatrzone kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub Profilem Zaufanym.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/08/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi