#

Główny Księgowy

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla naszego Klienta, będącego międzynarodową, prestiżową instytucją poszukujemy ambitnych, zmotywowanych i nastawionych na relację celów Kandydatów bądź Kandydatek na stanowisko Głównego Księgowego. Wybrany Kandydat powinien posiadać ponadprzeciętne umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz posługiwać się biegle językiem angielskim.

Główny KsięgowyMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych zgodnie z wymogami prawa polskiego oraz międzynarodowych standardów sprawozdawczości;
  • Odpowiedzialność za przygotowanie i kontrolę merytoryczną deklaracji podatkowych;
  • Odpowiedzialność za politykę rachunkowości oraz procedury księgowo-podatkowe;
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według UoR i IFRS;
  • Udział w comiesięcznym raportowaniu grupowym;
  • Przygotowywanie raportów finansowych, podatkowych i sprawozdań na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych;
  • Odpowiedzialność za gromadzenie i przechowywanie dokumentacji przewidzianej obowiązującymi przepisami;
  • Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji firmy oraz prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych;
  • Optymalizacja oraz zapewnienie płynności procesów księgowych;
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad zespołem księgowym;
  • Reprezentowanie Spółki we wszelkich sprawach wobec organów podatkowych/skarbowych, banków, firm audytorskich i doradczych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne;
  • Doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, leasingowym lub wynajmie długoterminowym będzie dodatkowym atutem;
  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub doświadczenie w międzynarodowej firmie księgowej na poziomie „senior”;
  • Bardzo dobra znajomość UoR oraz IFSR;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Odpowiedzialność i inicjatywa w podejmowaniu działań;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Umiejętność partnerskiej współpracy z pozostałymi działami firmy;
  • Biegła znajomość języka angielskiego;
  • Znajomości przepisów prawa podatkowego w szczególności przepisów i praktyk w obszarze podatku VAT, CIT i akcyzy;
  • Biegła znajomość programu Excel;
  • Biegła znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem;
  • Silne umiejętności interpersonalne.
     

Oferujemy:

  • Umowa o pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Praca w doświadczonym zespole;
  • Pakiet socjalny (ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta Multisport). 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi