Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w WarszawieWojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny księgowyWojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
ul. Floriańska 10
03-707 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z planem finansowym jednostki,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, prowadzenie sprawozdawczości GUS, PFRON, KPRM
- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej,
- sporządzanie list płac i ich zestawień, rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych
- prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej,
- obsługa programu bankowości elektronicznej oraz programów księgowo-płacowych,
- prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych,
- dysponowanie środkami z ZFŚS.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w siedzibie Inspektoratu.
- kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek, w którym znajduje się Inspektorat nie posiada windy,
- stanowisko pracy znajduje się w pokoju wieloosobowym na pierwszym piętrze; wyposażone
w komputer z oprogramowaniem,
- w budynku znajduje się dźwig platformowy umożliwiający dostęp na I piętro osobom niepełnosprawnym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Etapy, metody oraz techniki naboru:
a) weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
b) pisemny sprawdzian wiedzy,
c) rozmowa kwalifikacyjna.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 628-28-60 w. 21.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe zgodne z art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 125 ),
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 lat doświadczenia zawodowego
przy wykształceniu średnim lub przy wykształceniu wyższym 3 lata w księgowości sektora finansów publicznych,
pozostałe wymagania niezbędne:- spełnienie wymagań dla głównego księgowego określonych w art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 125).
- znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych,
- znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość obsługi bankowości elektronicznej NBP oraz programów księgowo-płacowych,
- znajomość zasad gospodarowania środkami publicznymi,
- znajomość programu Płatnik, Trezor
- - biegła obsługa komputera, pakietu MS OFFICE
- sumienność, dokładność, rzetelność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość obsługi programu SoftHard,
- znajomość zasad rozliczania budżetu zadaniowego (aplikacja BUZA),
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (m.in. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakresy czynności itp.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie pozostałych swiadectw pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-02-20
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu