Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Starachowicach

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W STARACHOWICACH
UL. INŻ. WŁADYSŁAWA ROGOWSKIEGO 14
27-200 STARACHOWICE

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rachunkowości Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami.
  • Dokonywanie okresowych analiz realizacji budżetu.
  • Opracowywanie i realizacja planu finansowego oraz jego bieżąca kontrola.
  • Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań.
  • Opracowywanie rocznych i miesięcznych planów wydatków budżetowych.
  • Prowadzenie rozliczeń finansowych oraz ewidencji księgowej.
  • Sporządzanie bilansu rocznego.
  • Sporządzanie dokumentacji płacowej i naliczanie płac.
  • Sporządzanie informacji i danych finasowych do ZUS i US.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  • Przygotowywanie decyzji z zakresu egzekucji należności niepieniężnych i pieniężnych.
  • Realizacja zadań z zakresu inwentaryzacji mienia Inspektoratu.


Warunki pracy

Praca biurowa z wykorzystaniem zestawu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
Praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na II piętrze budynku dwukondygnacyjnego.
Budynek nie posiada windy oraz nie posiada toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Presja czasu wynikająca z odgórnie narzuconych terminów wykonania zadań.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty prosimy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko głównego księgowego”.

Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

Osoby zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 275-42-09.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne: ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 -letniej praktyki w księgowości
lub wyższe ekonomiczne: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i udokumentowanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości.
W przypadku niespełnienia żadnego z wymagań w zakresie wykształcenia i praktyki w księgowości: wpis do rejestru biegłych rewidentów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
6 lat ( w przypadku posiadania wykształcenia średniego ekonomicznego)
lub 3 lata ( w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego lub wykształcenia wyższego uzupełnionego ekonomicznymi studiami podyplomowymi).


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksu pracy.
  • Znajomość zasad księgowości budżetowej jednostek sektora finansów publicznych.
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów księgowych (PŁATNIK).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Sumienność, dyspozycyjność, dokładność.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność obsługi specjalistycznych programów komputerowych: BESTIA, Prokomp.
  • Umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi