Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pułtusku

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pułtusku

Pułtusk 06-100, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 11

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rachunkowości jednostki,
  • wykonanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów finansowych oraz zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej,
  • prowadzenie spraw wynikających z prawa pracy,


Warunki pracy

praca na parterze budynku, praca przy komputerze

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne o kierunku rachunkowości lub pokrewnych

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
- wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku rachunkowość lub pokrewnych
- znajomość przepisów o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych,
- znajomość przepisów o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu pracy,
- znajomość programów księgowych:, Płatnik, Sjo Bestia,
- umiejętność posługiwania się podpisem elektronicznym w programie Płatnik,
- umiejętność posługiwania się podpisem elektronicznym w programie Sji Bestia



pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi