Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu
ul. Baranowska 44
06-300 Przasnysz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiącującymi przepisami
  • Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiącującymi zasadami
  • Opracowywanie projektu i reaslizacja budżetu Komendy Powiatowej
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej
  • Sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki
  • Współdziałanie z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli wewnętrznej nad wykorzystaniem środków budżetowych
  • Rozliczanie należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, pobranych zaliczek, delegacji, itp.
  • Naliczanie i sporządzanie list wynagrodzxeń, zasiłków, odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczania inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej


Warunki pracy

- podejmowanie decyzji w warunkach stresu
- wyjazdy służbowe krajowe
- praca wymagająca dyspozycyjności
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka
- pomieszczenia na I-szym piętrze
- przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- brak windy

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 29 752 65 41 (centrala tel.)

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 lat doświadczenia zawodowego
Głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, w tym jednostki budżetowej, może być osoba, która:
1) ma obywatelstwo polskie
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo lub za umyślne przestępstwo
skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
5) spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia
zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia
podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej
6-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • - doświadczenie na stanowisku gł. ksiegowego w jednostkach budżetowych
  • umiejętność sporządzania list płac
  • znajomość programu księgowego FK- Budżet, PL-Płace oraz Płatnik
  • umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia i formułowania wniosków
  • znajomość Ustaw o finansach publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach poblicznych, o ubezpieczeniach, o służbie cywilnej, o Państwowej Strazy Pożarnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    31/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi