Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pajęcznie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy do spraw w ramach stanowiska ds. obsługi kadrowo-księgowo-finansowej PINB

ul. 1 Maja 13/15, 98-330 Pajęczno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki, wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywania wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych oraz statystycznych,
  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz wszelkich spraw związanych z zatrudnianiem, trwaniem oraz zakończeniem stosunku pracy, w tym umów zleceń,
  • sprządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców, oraz prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi zatrudnionych osób,
  • sporządzenie projektów planów wydatkówi dochodów jednostki oraz w ramach potrzeb przygotowywanie zmian w planach,
  • przygotowywanie projektów wewnętrznych regulaminów, instrukcji i procedur w zakresie zadań wykonywanych na tym stanowisku, oraz w zakresie kontroli zarządczej,
  • nadzór nad procesami inwentaryzacji i likwidacji majątku jednostki,
  • wykonywanie innych zadań w zakresie objętym stanowiskiem pracy.


Warunki pracy

Budynek nie jest dostosowany do poruszania się na wózkach inwalidzkich, brak windy. Praca przy monitorze komputerowym. Narażenie na stres. Praca pod presją czasu. Wysiłek umysłowy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Przewidywany termin zatrudnienia - sierpień 2019r. Umowa o pracę z osobą podejmującą pracę po raz pierwszy w służbie cywilnej będzie zawarta na czas określony 1 rok. Osoba ta zobowiązana będzie odbyć służbę przygotowawczą.

WYMAGANE OŚWIADCZENIA, ŻYCIORYS (CV) I LIST MOTYWACYJNY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA.

Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze.

Oferty niekompletne oraz złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Nie podlegają rozpatrzeniu również oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji:
I etap: weryfikacja formalna ofert,
II etap: sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 034 311 32 27. Osobą do kontaktu jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie Osoba musi spełniać jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego
w księgowości, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości jednostki budżetowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobrą znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych,wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
  • bardzo dobrą znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem kadr, płac, sprawozdawczości budżetowej i statystycznej oraz spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi,
  • bardzo dobra obsługa komputera w zakresie edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego (pakiet Office lub pokrewne),
  • znajomość systemów informatycznych kadrowych, płacowych oraz finansowo-księgowych m.in. Płatnik, Finanse, itp.
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach narażenia na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/07/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi