Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w OpoluPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny księgowyPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Opolu
ul. Wrocławska 170
45-836 Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie rachunkowości inspektoratu;
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- opracowanie planów finansowych jednostki, realizacja planu finansowego wukładzie tradycyjnym i zadaniowych;
- ewidencja i prowadzenie spraw majątku trwałego zakładu;
- prowadzenie spraw płacowych pracowników inspektoratu;
- sprawozdawczość budżetowa i zadaniowa, obsługa finansowo-księgowa,sprawozdawczośc dla potrzeb WIW, GIW;
- przygotowywanie projektów, procedur i przepisów wewnętrznych z zakresu spraw finansowo-księgowych i kontroli zarządczej.
- umiejętność obsługi programu Progman, Płatnik oraz TREZOR.
Warunki pracy-stres związany z wykonywaniem czynności pod presją czasu;
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- bariery architektoniczne: ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, konieczna asysta innego pracownika,
- brak windy;
- miejsce pracy zlokalizowane na piętrze w budynku trzypiętrowym, brak podjazdów dla niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Osoby dopuszczone do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie.
Oferty po zakończonym naborze zostaną zniszczone komisyjnie po upływie trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 77 54 17 161
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy5 lat doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- posiadanie prawa jazdy kat. B;
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, płac i ubezpieczeń społecznych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu