Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie
ul. 1 Maja 13 B
10-117 Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rachunkowości jednostki
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • opracowywanie i realizacja planu finansowego
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • monitorowanie zaangażowania środków budżetowych oraz opiniowanie pod względem finansowym zawieranych umów
  • dokonywanie analizy, weryfikacja oraz akceptacja materiałów planistycznych, sprawozdawczych i bilansowych dotyczących danego roku budżetowego oraz dotyczące zaangażowania środków na lata następne
  • nadzór nad prawidłową realizacją budżetu, wykonywanie okresowych analiz realizacji wydatków
  • nadzór nad prawidłowym pozyskiwaniem i wydatkowaniem środków pozabudżetowych, a także rozliczaniem programów współfinansowanych ze środków unijnych.


Warunki pracy

- podejmowanie decyzji w warunkach stresu
- praca wymagająca dyspozycyjności
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, niszczarka
- pomieszczenia na pierwszym piętrze
- budynek nie posiada podjazdów dla wózków inwalidzkich
- toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko główny księgowy"
Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Procedura naboru składa się z kilku etapów.
I etap obejmuje sporządzenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne.
II etap- test wiedzy, do którego zakwalifikowane zostają wszystkie osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu / III etap - rozmowa kwalifikacyjna - opcjonalnie, w zależności od ilości kandydatów
IV etap - zamieszczenie wyniku naboru.
Test wiedzy obejmuje pytania ogólne z zakresu funkcjonowania administracji rządowej w województwie, ustawę o służbie cywilnej, ustawę o pracownikach urzędów państwowych wraz z przepisami wykonawczymi oraz pytania specjalistyczne dotyczące stanowiska, na które prowadzony jest nabór.
Wymagane dokumenty ( CV - życiorys, list motywacyjny) i oświadczenia składane przez kandydatki/kandydatów ubiegających się o pracę powinny być własnoręcznie podpisane.
Brak podpisu na wymienionych dokumentach wyklucza kandydatkę/kandydata z uczestniczenia w dalszych etapach procedury naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada
2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 89 522-08-34

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w księgowości, w tym 2 lata w jednostce budżetowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”, bądź gotowość przystąpienia do postępowania sprawdzającego. Przyjęcie na stanowisko uzależnione jest od pozytywnego zakończenia postępowania sprawdzającego skutkującego wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości
  • znajomość programów księgowych: PROGMAN, TREZOR, SYMFONIA
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wpis do rejestru biegłych rewidentów, lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy
  • znajomość specyfiki finansowania jednostek budżetowych
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia: wpisu do rejestru biegłych rewidentów, lub świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w tym wymaganej praktyki w księgowości

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi