Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olkuszu

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olkuszu
al. 1000-lecia 13a,
32-300 Olkusz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - sprawowanie nadzoru w imieniu Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Olkuszu nad gospodarką finansową, prowadzenie rachunkowości jednostki,
  • - prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  • - dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych,
  • - sporządzenie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej,
  • - sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki,
  • - współdziałanie z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli nad wykorzystaniem środków budżetowych,
  • - rozliczanie należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, delegacji itp.
  • - naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, odprowadzanie składek ZUS, ewidencja i rozliczenia podatkowe /deklaracje PIT-4R, PIT-11/,
  • - prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej ZUS, podatkowej oraz ewidencji list płac oraz kart wynagrodzeń,
  • - dokonywanie wstępnej kontroli rzetelności i kompletności dokumentów,
  • - nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki,
  • - nadzór nad funkcjonowaniem kasy jednostki,
  • - prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • - rozliczanie czasu pracy pracowników, ewidencja urlopów, sprawy BHP,
  • - współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w zakresie okresowych ocen członków k.s.c, wartościowanie stanowisk pracy,
  • - gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych, dokumentacji pracowniczej oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,
  • - współpraca z Małopolskim Urzędem Wojewódzkim, jednostkami organizacyjnymi nadzoru budowlanego, organami samorządu terytorialnego, PUP, ZUS, US i innymi instytucjami zgodnie z potrzebami wynikającymi z przepisów prawa,
  • - prowadzenie innych spraw z zakresu tematycznego stanowiska pracy.


Warunki pracy

- praca biurowa z wykorzystaniem komputera (przy komputerze do 4 godzin dziennie) i innych urządzeń biurowych,
- praca biurowa na II piętrze w budynku z windą, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
- oświetlenie sztuczne i naturalne.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które dostarczą niekompletne dokumenty, nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu naboru. Wszystkie niezbędne dokumentny oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznym podpisem lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie (proszę o podanie w CV adresu e-mail i nr telefonu kontaktowego) o kolejnym etapie naboru.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 1-go m-ca (proszę nie dołączać oryginałów dokumentów).
Dodatkowe informacje pod nr telefonu 32/7546838

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
w sferze finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - 5 lat pracy na stanowisku głównego księgowego,
  • - znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, księgowości, spraw kadrowych,
  • - umiejętność obsługi komputera w tym znajomość: programu finansowo-księgowego SYMFONIA, placowo-kadrowego Optima COMARCH, PŁATNIK, Bużet Jb Plus / sprawozdawczość budżetowa/, bankowość elektroniczna,
  • -znajomość obsługi arkusza kalkuacyjnego MS Exel
  • - umiejętność analitycznego myślenia,
  • - posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • - korzystanie z pełni praw publicznych,
  • - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • - znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, o służbie cywilnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • - samodzielność, terminowość, rzetelność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru,
  • - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • - kopie świadectw pracy,
  • - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi