Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy Samodzielne Stanowisko ds. Finansów

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy
ul. Lotnicza 21E
99-100 Łęczyca

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawowanie nadzoru w imieniu Komendanta Powiatowego nad gospodarką finansową;
  • Prowadzenie rachunkowości Komendy Powiatowej;
  • Planowanie, realizacja i rozliczanie budżetu Komendy;
  • Analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji Komendy Powiatowej;
  • Planowanie potrzeb finansowych oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków;
  • Realizowanie zadań z zakresu płac i zasiłków oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej;
  • Prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej;
  • Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami;
  • Opracowywanie projektów, przepisów wewnętrznych wydawanych przez Komendanta Powiatowego dotyczących prowadzenia rachunkowości;
  • Sporządzanie i podpisywanie pism w zakresie merytorycznego działania komórki organizacyjnej.


Warunki pracy

- Praca biurowo-administracyjna w siedzibie Komendy;
- Praca w systemie codziennym w godzinach 7:30-15:30;
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- Narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner
i inne biurowo-administracyjne;
- Wyjazdy służbowe i szkolenia;
- Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi;
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych – praca wymaga częstego przemieszczania się pomiędzy piętrami.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dodatkowe informacje o stanowisku pracy można uzyskać pod numerem telefonu: (24) 721 26 32.

Proponowane wynagrodzenie ok. 3.000,00 zł (brutto);

Selekcja kandydatów odbędzie się w 3 etapach:
- etap I: sprawdzenie wymagań formalnych,
- etap II: analiza danych biograficznych,
- etap III: rozmowa kwalifikacyjna.

Informacje organizacyjne i inne dotyczące rekrutacji będą publikowane na stronach internetowych (BIP) http://www.leczyca.biuletyn.net oraz http://www.straz.leczyca.pl/


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego
na podobnym lub równorzędnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiada znajomość i umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych, płacowych, Płatnika ZUS oraz bankowości elektronicznej;
  • Posiada biegłą znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, zamówieniach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, podatkach oraz przepisów wykonawczych;
  • Posiada znajomość obowiązujących ustaw o Państwowej Straży Pożarnej, ochronie przeciwpożarowej i służbie cywilnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość i umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego i płacowego "CPU" J. Nowiński, Kielce;
  • Dyspozycyjność;
  • Samodzielność i komunikatywność;
  • Zdolność analitycznego myślenia;
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi;
  • Prawo jazdy (kat. B).


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-08
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/06/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi