Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy w Wojewódzkim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Kielcach

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rachunkowość Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, opracowywanie dokumentacji księgowej i finansowej (budżet tradycyjny, zadaniowy i unijny),
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
  • Prowadzenie analiz wykorzystania środków finansowych,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych oraz terminowe ich przekazywanie,
  • Prowadzenie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
  • Sporządzanie list płac, zobowiązań z nich wynikających, realizowanie należnych potrąceń, realizacji rozliczeń z ZUS,
  • Realizowanie innych zleconych przez Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego zadań,
  • Sporządzanie planów finansowych i budżetu Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
  • Wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • Obsługa księgowa ZFŚS,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • Dekretowanie dokumentów księgowych,
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych.


Warunki pracy

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu oraz toalet. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Stanowisko decyzyjne.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową,pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferujemy:
• stabilną pracę, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w ciekawych obszarach, współpracę z ekspertami;• regularnie wypłacane wynagrodzenie;
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
• dodatkowe wynagrodzenie roczne - trzynaste wynagrodzenie oraz nagrody jubileuszowe;• nagrody – w zależności od wyników pracy;
• różnorodne szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego;


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe osoba spełnienia jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite
studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letniąpraktykę w księgowości, c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
min. 3 lata w przypadku posiadanego wykształcenia ekonomicznego wyższego, lub co najmniej 6 lat w przypadku posiadanego wykształcenia ekonomicznego średniego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw
  • Umiejętności: biegłe poruszanie się w środowisku Windows i Microsoft Office (Word, Excel), Płatnik, programy finansowo- księgowe, elektroniczna sprawozdawczość budżetowa e-SIB, TREZOR, enbepe ,
  • Kompetencje: umiejętność długofalowego planowania oraz przewidywania konsekwencji podjętych działań, zdolność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych, umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów prawa związanych z zagadnieniami rachunkowości budżetowej, klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych budżetu oraz sprawozdawczości budżetowej;
  • znajomość ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.);
  • znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o służbie cywilnej ( t.j.: Dz. U. z 2018);


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie potwierdzające brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach
    Al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce
    budynek C-I, piętro 4 sekretariat - pok 412

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi