Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Kielcach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Archiwum Państwowe w Kielcach
ul. Kusocińskiego 57
25-045 Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie całokształtu rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
  • dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej w zakresie powierzonych obowiązków kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z planem finansowym jednostki,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
  • analiza wykorzystania środków finansowych w celu zapewnienia racjonalnej i prawidłowej gospodarki środkami finansowymi jednostki,
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki dotyczących prowadzenia polityki zasad rachunkowości,
  • sporządzanie projektów planów dochodów i wydatków w celu zapewnienia środków finansowych na realizacje zadań jednostki w kolejnym roku budżetowym,
  • nadzór i koordynacja pracy podległych pracowników w celu prawidłowego i terminowego wykonywania zadań.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu.
Narzędzia i materiały pracy: komputer.
Możliwość poruszania się po budynku- obecność wind, podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Na terenie budynku działa system kontroli dostępu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Oferty, niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane . Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 41-260 53 15.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne: ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej (przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości) lub wyższe ekonomiczne: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich (przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości) lub wyższe uzupełnione ekonomicznymi studiami podyplomowymi (przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości).

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w przypadku posiadania wykształcenia średniego ekonomicznego lub 3 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego lub wykształcenia wyższego uzupełnionego ekonomicznymi studiami podyplomowymi.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustaw : o finansach publicznych, rachunkowości, prawa zamówień publicznych i podatkowych,
  • znajomość zasad gospodarowania środkami publicznymi,
  • znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • znajomość obsługi bankowości elektronicznej NBP, znajomość programu TREZOR,
  • doświadczenie w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad rozliczania budżetu zadaniowego (aplikacja BUZA),
  • dyplom biegłego rewidenta,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • doświadczenie kierowania pracą zespołu.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi