Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Dębicy

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Kosynierów Racławickich 16
39-200 Dębica

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rachunkowości jednostki;
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • opracowywanie i realizacja planów finansowych i budżetowych jednostki
  • sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości finansowej i budżetowej oraz sprawozdań w układzie zadaniowym
  • przygotowywanie projektów procedur i przepisów wewnętrznych z zakresu spraw finansowych


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie urzędu, wymagająca skupienia i rzetelności w związku z koniecznością prawidłowego prowadzenia obsługi finansowej i dysponowania państwowymi środkami finansowymi, wyjazdy służbowe, szkolenia.
Narzędzia i materiały pracy - komputer (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie) i inne urządzenia biurowe (drukarka,fax, skaner, kserokopiarka).
Bariery architektoniczne - brak podjazdów.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zakwalifikowane/i/ kandydatki/kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o dalszych etapach naboru. Oferty odrzucone zostaną komisyjne zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
Wymagane oświadczenia, CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Przewidywany termin zatrudnienia 01/04/2017 r.
Pozostałe informacje: tel. 14 6818242


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne (ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe ew. uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne studia podyplomowe)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w księgowości jednostki sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • spełnianie warunków wynikających z art. 54 ustawy z dnia 27/08/2009 r. o finansach publicznych;
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego
  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, biegła znajomość pakietu MS Office
  • znajomość obsługi programów finansowo-księgowych
  • dokładność, rzetelność, terminowość, obowiązkowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi systemu TREZOR lub podobnego, bankowości elektronicznej
  • umiejętność pracy w zespole
  • zdolność analitycznego myślenia


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi