Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w BrzeguPowiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny księgowyPowiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Brzegu
ul. Oławska 25
49-306 Brzeg
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prawidłowe dysponowanie środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- opracowanie jednostkowych projektów planów finansowych w zakresie gospodarki budżetowej;
- realizowanie wydatków i dochodów budżetowych;
- rozliczanie inwentaryzacji rocznej;
- sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń, zasiłków, ekwiwalentów, funduszu nagród;
- naliczenie podatku od wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji w celu rozliczenia z Urzędem Skarbowym;
- prowadzenie spraw związanych z naliczaniem składek na ubezpieczenia społeczne i sporządzanie deklaracji i raportów w celu rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych;
- naliczanie i obsługa finansowa funduszu świadczeń socjalnych;
- zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Brzegu;
- prowadzenie postępowań w sprawach udzielania zamówień publicznych;
- dekretowanie dokumentów księgowych;
- przygotowywanie sprawozdań statystycznych i innych do właściwych urzędów i instytucji;
- prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników inspektoratu (realizowanie zadań z zakresu obsługi kadrowej inspektoratu);
Warunki pracy- praca umysłowa wykonywana w pozycji siedzącej;
- współpraca z klientem zewnętrznym;
- stres, zagrożenie korupcją;
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie urzędu, lokalizacja biura - wysoki parter, budynek nie wyposażony w windę, budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- praca biurowa, obsługa urządzeń biurowych tj. komputer, drukarka, ksero, faks, niszczarka;
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
"Dotyczy naboru na stanowisku Główny Księgowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Brzegu", w terminie do 5 listopada 2018r. do godz. 14:00 w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Brzegu, ul. Oławska 25, 49-306 Brzeg, w sekretariacie lub przesłać na adres Urzędu.
O złożeniu dokumentów w terminie decyduje data i godzina wpływu do Urzędu, a nie data nadania.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie oraz oferty, które nie będą zawierały kompletu wymaganych dokumentów - nie będą rozpatrywane.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 lat doświadczenia zawodowego
praktyki w księgowości (zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych)
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność obsługi komputera, programów z zakresu księgowości i sprawozdawczości
- umiejętność redagowania pism
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, rozwiązywania problemów
- samodzielność, rzetelność, terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- komunikatywność
- systematyczność
- znajomość programów księgowych: Progman Finanse DDJ, SJO Bestia, Płatnik
- doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- zaświadczenie od aktualnego pracodawcy o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-11-05
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu