#

Główny Księgowy/Główna Księgowa - rekrutacja online

HRK S.A.

Wrocław, dolnośląskie

HRK S.A.

HRK S.A. dla swojego Klienta - znanej firmy doradczej, która wspiera swoich klientów w obszarach biznesu, finansów, prawa i podatków, poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko:

Główny Księgowy/Główna KsięgowaMiejsce pracy: Wrocław

Zadania:

  • Merytoryczne wsparcie zespołu
  • Samodzielne i kompleksowe prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych osób prawnych
  • Rozstrzyganie skomplikowanych zagadnień księgowych i podatkowych
  • Doradztwo w organizacji działów księgowych, optymalnych rozwiązań ewidencyjnych, sprawozdawczych
  • Zapewnienie poprawności ksiąg rachunkowych oraz aktualności stosowanych rozwiązań i przepisów
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz wszelkich innych deklaracji wymaganych prawem (VAT, CIT, PIT i inne)
  • Sporządzanie oraz nadzór na sporządzaniem sprawozdań finansowych
  • Sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Klientów, audytorów
  • Reprezentacja Klientów w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi (US, ZUS, banki, audytorzy etc.)
  • Stały mailowy lub telefoniczny kontakt z obsługiwanymi Klientami, również obcojęzycznymi
     

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w pełnej księgowości (firmy produkcyjne, handlowe i usługowe, działalność w SSE), sporządzaniu sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych; doświadczenie w kierowaniu małym zespołem; doświadczenie w biurze rachunkowym stanowi dodatkowy atut
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków oraz umiejętność poruszania się w przepisach dotyczących prowadzenia działalności, prawa spółek handlowych
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie swobodnej i samodzielnej komunikacji z Klientem, również w obszarze słownictwa z zakresu rachunkowości
  • Profesjonalizm i komunikatywność w relacji z obsługiwanym Klientem
  • Dobra znajomość obsługi komputera – głównie pakietu MS Office, w tym szczególnie MS Excel; znajomość programu Symfonia FK oraz systemów klasy ERP
  • Umiejętność pracy w zespole – codzienna współpraca z asystentami, księgowymi i głównymi księgowymi
  • Doskonała umiejętność organizacji i zarządzania czasem w kontekście ustalania i dotrzymywania terminów, kompetencje lidera
  • Sumienność; dokładność i odpowiedzialność
     
     

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Odpowiednie stanowisko w zależności od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji
  • Pracę w firmie doradczej realizującej projekty dla polskich i zagranicznych spółek
  • Zdobycie doświadczenia w nowatorskich projektach łączących różne obszary kompetencji
  • Możliwość rozwoju – uczestnictwo w szkoleniach i kursach językowych, klarowne ścieżki karier
  • Elastyczny czas pracy
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Opiekę medyczną w Medicover
  • Ciekawe wyjazdy i spotkania integracyjne
     
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi