#

General Manager and Office Assistant

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

General Manager and Office Assistant

Warszawa
General Manager and Office Assistant
Warszawa
NR REF.: 1080940

Do Twoich obowiązków będzie należało zapewnienie sprawnego funkcjonowania firmy i wsparcie General Managera, umawianie spotkań z potencjalnymi klientami firmy, administrowanie dokumentacją oraz przepływem informacji, prowadzenie rejestru umów i faktur, organizowanie spotkań wewnętrznych i podróży służbowych, kontakt z instytucjami urzędowymi, podwykonawcami i Klientami firmy, czy wykonywanie drobnych tłumaczeń na potrzeby firmy. Osoba będzie odpowiedzialna za pełne prowadzenie sekretariatu i zaopatrywanie biura w materiały oraz wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez Zarząd.

Zatrudniona osoba powinna posiadać min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku,w pracach polegających na koordynowaniu sekretariatu czy zarządu firmy, zaawansowaną znajomość j. angielskiego (min. C1) oraz bardzo dobrą znajomość pakietu Ms Office (Word i PowerPoint).

Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w polskim oddziale międzynarodowej firmy, stały kontakt z kontrahentami zagranicznymi firmy i używanie w praktyce umiejętności językowych.

Proponowany typ zatrudnienia to umowa o pracę, wraz z dostępem do benefitów pozapłacowych firmy i atrakcyjnym wynagrodzeniem bazowym.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi