- Pośrednictwo w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach Kadry Manadżerskiej;
- Zarządzanie kalendarzem spotkań;
- Organizacja i obsługa spotkań;
- Utrzymywanie kontaktów z dostawcami i partnerami firmy oraz kontrahentami;
- Organizacja spotkań i wydarzeń dla pracowników;
- Tłumaczenia i redagowanie tekstów angielskich;
- Przygotowanie prezentacji dla Kadry Manadżerskiej;
- Organizacja wyjazdów służbowych;
- Nadzór nad procesem zaopatrzenia biura;
- Administracja Zakładowym Fundusz Świadczeń Socjalnych.
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenia w pracy administracyjnej lub na stanowisku asystenckim;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word, Internet) oraz urządzeń biurowych,
- Dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- Umiejętność analitycznego, kreatywnego i logicznego myślenia,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki,
- Wysoka kultura osobista.
GE Energy Connections działa w sektorze energetycznym poprzez roz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.