W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Financial Analyst
Miejsce pracy: KrakówA major and fast expanding international company, operating all over the world is looking for a Financial Analyst who will be engaged in advanced financial processes for various divisions across Europe. The roll will be based in Krakow's Centre of Excellence.
Key responsibilities:
- Review, analysis and building of financial reports, business forecast, business planning, reporting activities for divisions in Europe.
- Participation in month end closures and balances substantiation.
- Introducing of process improvements and automation of manual processes.
- Cross organization work coordination (communication with business partners from various departments: sales, SCM, controlling team)
- Maintaining processes in compliance with Global Market standards requirements.
- Preparing ad-hoc reports
- Deliver presentations for review meetings and materials for stakeholders across Europe
Requirements:
- Degree in area of Accounting, Finance, Economy.
- Qualifications in area of International Finances (CIMA, CFA, ACCA) would be an asset.
- 3-4 years of experience with work in financial analysis, management reporting, controlling preferable in international structures.
- Knowledge of international accounting and reporting standards: US GAAP, IFRS or IAS reporting framework.
- Proficient level of English allowing to easily communicate in multinational environment.
- Extended skills in use of MS Excel and Access software. Skills in VBA/SQL
- Strong analytic skills and problem solving skills. Proactive approach and enthusiastic and ambitious attitude.
Benefits:
- Competitive salary
- Stable conditions of employment
- Social benefits e.g. private healthcare, Multibenefit card, language lessons.
- Clear career development possibilities
- Trainings
Recruitment Agency no. 812.