Opis stanowiska pracy
Szukasz wyzwań i rozwijającej się firmy? Nie chcesz pracować w korporacji, ale lubisz porządek, światowe standardy i dobre narzędzia pracy? Czujesz się na siłach stworzyć nową funkcję w organizacji i wspierając Zarząd wprowadzić lepsze podejście do zarządzania finansami w firmie?
Cele i zadania na stanowisku:
- Wsparcie Zarządu w zakresie zarządzania finansami i księgowością w kontekście płynności, zarządzania operacyjnego, dalszego rozwoju firmy, planowanych inwestycji i projektów.
- Zapewnienie Zarządowi aktualnej i kompleksowej informacji o sytuacji finansowej firmy, wsparcie w podejmowaniu decyzji biznesowych.
- Opracowywanie modeli, prognoz i planów finansowych dla firmy (kilka spółek w kraju i zagranicą, kilka obszarów działalności firmy, głównie usługi) i realizowanych lub planowanych projektów.
- Kontrola / aktualizacja struktury kosztów, planowanie kosztów, prognozowanie wydatków.
- Zarządzanie płynnością finansową i zobowiązaniami.
- Nadzór nad księgowością firmy (outsourcing).
- Zarządzanie ryzykiem walutowym i kontrola projektów narażonych na ryzyko kursowe.
- Optymalizacja zarządzania finansami w firmie - wyszukiwanie narzędzi umożliwiających optymalizację kosztów (np. podatkowych, wynagrodzeń, kosztów stałych prowadzenia działalności, kosztów planowanych inwestycji, kosztów finansowania inwestycji, itp.)
- Prowadzenie w imieniu firmy negocjacji z instytucjami finansowymi, reprezentowanie firmy w sytuacjach codziennych związanych z obsługą finansową firmy.
- Praca nad rozwojem narzędzi i procedur związanych z controlingiem finansowym, wdrażanie narzędzi typu Business Intelligence.
Oferujemy:
- umowa o pracę lub umowa cywilno-prawna
- biuro w centrum Krakowa
- profesjonalne narzędzia pracy i dobra atmosfera w biurze
- ambitne zadania i ciekawe projekty, inspirujące otoczenie
Wymagania
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Doświadczenie w firmie o obrotach min. kilkanaście mln PLN, prowadzącej działalność eksportową lub operacyjną zagranicą, na stanowisku kierownika lub dyrektora finansowego albo głównego księgowego.
- Kompetencje merytoryczne pozwalające realizować ww. zadania i cele (szczególnie: aspekty prawne i podatkowe związane z bieżącą działalnością grupy kapitałowej, transakcje wewnątrzwspólnotowe, podatek VAT, wyodrębnianie SBU).
- Ponadprzeciętne umiejętności analityczne oraz znajomość narzędzi analitycznych / controlingowych.
- Gotowość do pracy samodzielnej, pełnienia roli konsultanta i doradcy dla Zarządu oraz podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności za proponowane rozwiązania.
- Elastyczność we współpracy, wysoki poziom kompetencji interpersonalnych.
- Motywacja do ciągłego rozwoju merytorycznego oraz angażowania się w ambitne projekty.
- Znajomość języka angielskiego.
Prezentacja firmy
Od kilkunastu lat nasi konsultanci współpracują z pracodawcami, k...
Od kilkunastu lat nasi konsultanci współpracują z pracodawcami, którzy poszukują kompetentnych i zmotywowanych ludzi, chcąc stworzyć im inspirujące środowisko pracy. TALENTHOUSE powstał po to, aby to zadanie ułatwić.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 5 do 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Analityka, Praca Bankowość, Praca Kadra zarządzająca