Finance Manager
Kluczbork Finance Manager
Kluczbork
NR REF.: 1111481
Dla jednego z naszych Klientów- firmy produkcyjnej z okolic Kluczborka- poszukujemy zaangażowanej osoby chętnej do pracy na stanowisku: Finance Manager/ Interim Finance Controller.
Do głównych zadań tej osoby będą należały: stworzenie i realizacja polityki finansowej firmy, przygotowywanie raportów zarządczych oraz sprawozdań finansowych, przygotowywanie i monitorowanie budżetu, udział w audytach. Finance Manager będzie także odpowiedzialny optymalizację kosztów, jak również dobór odpowiednich narzędzi IT wspomagających funkcjonowanie spółki.
Wymogiem kluczowym jest co najmniej 6- letnie doświadczenie na tym stanowisku w dużych firmach produkcyjnych, szeroka wiedza z obszaru rachunkowości zarządczej, doświadczenie w zakresie optymalizacji procesów. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem niezbędnym. Idealny kandydat powinien być osobą samodzielną, asertywną, proaktywną o wysoce rozwiniętych umiejętnościach menedżerskich i bardzo dobrą organizacją czasu.
Nasz Klient oferuje stabilną pracę w dynamicznym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy oraz duże możliwości rozwoju. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv w języku polskim oraz angielskim. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Kluczbork
NR REF.: 1111481
Dla jednego z naszych Klientów- firmy produkcyjnej z okolic Kluczborka- poszukujemy zaangażowanej osoby chętnej do pracy na stanowisku: Finance Manager/ Interim Finance Controller.
Do głównych zadań tej osoby będą należały: stworzenie i realizacja polityki finansowej firmy, przygotowywanie raportów zarządczych oraz sprawozdań finansowych, przygotowywanie i monitorowanie budżetu, udział w audytach. Finance Manager będzie także odpowiedzialny optymalizację kosztów, jak również dobór odpowiednich narzędzi IT wspomagających funkcjonowanie spółki.
Wymogiem kluczowym jest co najmniej 6- letnie doświadczenie na tym stanowisku w dużych firmach produkcyjnych, szeroka wiedza z obszaru rachunkowości zarządczej, doświadczenie w zakresie optymalizacji procesów. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem niezbędnym. Idealny kandydat powinien być osobą samodzielną, asertywną, proaktywną o wysoce rozwiniętych umiejętnościach menedżerskich i bardzo dobrą organizacją czasu.
Nasz Klient oferuje stabilną pracę w dynamicznym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy oraz duże możliwości rozwoju. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv w języku polskim oraz angielskim. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.