Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na okres próbny
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Wyższe magisterskie
Branża: Praca Praca na produkcji
PLUS KADRA Sp. z o.o., dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. Plus Kadra Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1676/3.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydata na stanowisko:
Export Manager
Zadania:
- Utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi zagranicznymi partnerami handlowymi firmy;
- Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych;
- Budowanie ofert handlowych w języku angielskim;
- Realizacja planów sprzedaży;
- Budowanie wizerunku marki;
- Negocjacje warunków zawieranych umów,
- Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do zrealizowania transakcji;
- Weryfikowanie zgodności zawieranych transakcji z obowiązującymi przepisami prawnymi – zarówno krajowymi jak i umowami międzynarodowymi.
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne, najlepiej związanym z marketingiem i zarządzaniem;
- Co najmniej dwuletnie w kontaktach handlowych z firmami zagranicznymi (przygotowywanie ofert, prowadzenie w całości kontraktów handlowych);
- Doświadczenie w negocjacjach z partnerami zagranicznymi;
- Znajomość prawa międzynarodowego.
- Komunikatywność, zaangażowanie, nastawienie na wyniki;
- Biegła znajomość języka angielskiego, mile widziany również język niemiecki;
- Dobra znajomość pakietu Office, zwłaszcza Excel;
- Gotowość do częstych wyjazdów;w służbowych;
- Prawo jazdy kat. B.
Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę.
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku.