Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obszar sprzedaży i handlu zagranicznego. Ponadto do Export Managera należy planowanie, a następnie realizowanie planu dotyczącego sprzedaży zagranicznej. Do obowiązków export managera będzie należy również pozyskiwanie nowych odbiorców, tak by osiągane wyniki sprzedażowe były jak najlepsze. Osoba starająca się o to stanowisko powinna posiadać umiejętności negocjacyjne.
Obszary Działania:
- Europa Zachodnia,
- Ameryka Północna i Australia,
- Ameryka Południowa,
- Bliski Wschód oraz Afryka,
- Daleki wschód.
Od kandydatów oczekujemy:
- min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku kadry managerskiej,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i mile widziana znajomość 2 języka,
- wykształcenie wyższe,
- pozyskiwania nowych klientów zagranicznych,
- koordynacji zamówień eksportowych,
- analizy rynku, konkurencji i przygotowywania rekomendacji dla nowych kierunków ekspansji,
- planowania i kształtowanie kierunku rozwoju sprzedaży eksportowej na powierzonym terenie,
- umiejętności handlowych połączonych z wiedzą z zakresu nowoczesnych technik sprzedażowych,
- tworzenie projektów handlowych na rynkach zagranicznych,
- uczestnictwa w targach i wystawach międzynarodowych, promocja importu i eksportu,
- samodzielnego przygotowania ofert handlowych dla potencjalnych kontrahentów/klientów krajowych i zagranicznych,
- łatwości nawiązywania kontaktów,
- kreatywności, innowacyjności, odpowiedzialności i zaangażowania, a zarazem nieszablonowego podejścia do realizowanych działań, dyspozycyjność,
- samodyscypliny oraz doskonałej organizacji własnej pracy w powiązaniu z pracą całego zespołu,
- umiejętności jednoczesnego łączenia wielu zadań z zakresu : handlu, exportu i importu,
- przygotowania raportów, analiz, prezentacji multimedialnych,
- samodzielności i efektywności w działaniu,
- komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
- umiejętności pracy pod presją czasu.
Naszym pracownikom proponujemy:
- pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
- umowę o pracę na pełny etat,
- dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość samorealizacji,
- standardowe narzędzia pracy, laptop, telefon komórkowy,
- wyjątkową atmosferę pracy w zgranym, profesjonalnym i doświadczonym zespole,
- stabilne warunki zatrudnienia.
Prezentacja firmy
Historia firmy sięga 1987 roku. Spełniając snute od dziecka plany...
Historia firmy sięga 1987 roku. Spełniając snute od dziecka plany i marzenia, Ilona Wójcik otworzyła własny sklep i profesjonalną szwalnię. Początkowo firma liczyła cztery osoby. Przez kolejne lata do zespołu dołączali najlepsi specjaliści i dziś, po ponad 20 latach działalności, firmę tworzy kilkudziesięciu wysoko wykwalifikowanych technologów, projektantów i stylistów. Najwyższa jakość i konsekwentnie realizowane założenie, iż doskonałość całości powstaje przez doskonałość każdego detalu, stały się znakiem firmowym produktów Wójcik Fashion Group.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/08/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Doradztwo / Konsulting