Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obszar sprzedaży i handlu zagranicznego. Ponadto do Export Managera należy planowanie, a następnie realizowanie planu dotyczącego sprzedaży zagranicznej. Do obowiązków export managera będzie należy również pozyskiwanie nowych odbiorców, tak by osiągane wyniki sprzedażowe były jak najlepsze. Osoba starająca się o to stanowisko powinna posiadać umiejętności negocjacyjne.

 Obszary Działania:

  • Europa Zachodnia,
  • Ameryka Północna i Australia,
  • Ameryka Południowa,
  • Bliski Wschód oraz Afryka,
  • Daleki wschód.

Od kandydatów oczekujemy:

  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku kadry managerskiej,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i mile widziana znajomość 2 języka,
  • wykształcenie wyższe,
  • pozyskiwania nowych klientów zagranicznych,
  • koordynacji zamówień eksportowych,
  • analizy rynku, konkurencji i przygotowywania rekomendacji dla nowych kierunków ekspansji,
  • planowania i kształtowanie kierunku rozwoju sprzedaży eksportowej na powierzonym terenie,
  • umiejętności handlowych połączonych z wiedzą z zakresu nowoczesnych technik sprzedażowych,
  • tworzenie projektów handlowych na rynkach zagranicznych,
  • uczestnictwa w targach i wystawach międzynarodowych, promocja importu i eksportu,
  • samodzielnego przygotowania ofert handlowych dla potencjalnych kontrahentów/klientów krajowych i zagranicznych,
  • łatwości nawiązywania kontaktów,
  • kreatywności, innowacyjności, odpowiedzialności i zaangażowania, a zarazem nieszablonowego podejścia do realizowanych działań, dyspozycyjność,
  • samodyscypliny oraz doskonałej organizacji własnej pracy w powiązaniu z pracą całego zespołu,
  • umiejętności jednoczesnego łączenia wielu zadań z zakresu : handlu, exportu i importu,
  • przygotowania raportów, analiz, prezentacji multimedialnych,
  • samodzielności i efektywności w działaniu,
  • komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
  • umiejętności pracy pod presją czasu.

Naszym pracownikom proponujemy:

  • pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
  • umowę o pracę na pełny etat,
  • dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość samorealizacji,
  • standardowe narzędzia pracy, laptop, telefon komórkowy,
  • wyjątkową atmosferę pracy w zgranym, profesjonalnym i doświadczonym zespole,
  • stabilne warunki zatrudnienia.

Prezentacja firmy

Historia firmy sięga 1987 roku. Spełniając snute od dziecka plany... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/08/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi