Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Export Manager MEA
Miejsce pracy: WarszawaZadania:
• Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami,
• Realizacja założonych planów sprzedażowych na powierzonym rynku eksportowym,
• Budowanie sieci dystrybucyjnej produktów specjalistycznych (lady chłodnicze, urządzenia pralnicze, elementy ze stali nierdzewnej, piece, bufety, urządzenia grzewcze);
• Analiza rentowności sprzedaży w poszczególnych krajach regionu,
• Wspieranie działań marketingowych,
• Kreowanie pozycji firmy na podległych rynkach.
Wymagania:
• Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku na rynku w regionie MEA,
• Biegła znajomość języka angielskiego,
• Doświadczenie w sprzedaży eksportowej,
• Znajomość branży gastronomicznej będzie atutem,
• Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności handlowe i negocjacyjne,
• Gotowość do zagranicznych podróży służbowych (około dwa tygodnie w miesiącu).
Oferujemy:
• Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od warunków pracy,
• Niezbędne narzędzia pracy,
• Możliwość rozwoju w środowisku wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
Numer referencyjny: OEM/WA2/02/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.