In Temporis Polska Sp. z o.o.

Executive Director

Od: In Temporis Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na okres próbny

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat

Wykształcenie: Wyższe magisterskie

Branża: Praca Kadra zarządzająca

IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki swojemu dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.

Aktualnie dla naszego Klienta, reprezentującego branżę logistyczną, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Executive Director

Klient nasz, w związku dynamicznym rozwojem i rozbudową biznesu na terenie Europy wraz wyznaczonym celem utrzymana poziomu światowej klasy wydajności, poszukuje strategicznego lidera biznesu z dużą motywacją i ambicją prowadzenia Grupy w pełnym wyzwań XXI wieku. Osobę ta, na tym kluczowym stanowisku, odpowiedzialna będzie za zarządzanie Grupą koncentrując się na planowaniu in wykonaniu strategicznych założeń.

Zakres obowiązków:

  • Opracowanie i wdrożenie planu strategicznego Grupy, ze szczególnym uwzględnieniem jej segmentu biznesowego w Europie; realizacja założeń mających na celu zwiększenie udziału w rynku i poszerzenie obszaru działania Grupy.
  • Zapewnienie udziałowcom i Radzie Nadzorczej wnikliwej analizy segmentów rynkowych oraz przedstawienie jasnej wizję rozwoju biznesu i decyzji inwestycyjnych. Odpowiedzialność za rozwój nowych projektów długo – terminowych i realizację planów strategicznych Grupy (np. ekspansja e-commerce czy roll-out usług finansowych).
  • Zorganizowanie struktur korporacyjnych i zarządczych Grupy; konsolidacja / ujednolicenie polityki korporacyjnej, jakości i norm wykonania w całej Grupie. Zarządzanie firmą oraz projektami na poziome całej Grupy, z założeniem pomyślnej realizacji rocznych planów biznesowych i zwiększenia efektywności wykonania.
  • Nadzór nad konsolidacją i ujednoliceniem korporacyjnego i finansowego raportowania. Zarządzanie aktywami i płynnością finansową; nadzór nad wskaźnikami finansowymi i budżetem spółek.
  • Dostarczanie i udział w wyznaczaniu kierunków programów zarządzania efektywnością, rozwoju talentów i programów planowania sukcesji, jak również rozwój systemów motywacyjnych dla pracowników Grupy.
  • Nadzorowanie/wsparcie od strony strategicznego przywództwa firm działających na terenie Europy.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie administracji, ekonomii i/lub logistyka.
  • Połączenie doskonałej wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego z doświadczeniem w zarządzaniu operacyjnym. Minimum 4 lata doświadczenia w skutecznym zarządzaniu operacyjnym firmy; preferowane doświadczenie w zakresie logistyki.
  • Doświadczenie w raportowaniu korporacyjnym oraz znajomość finansów korporacyjnych, systemów biznesowych, bardzo dobre umiejętności analityczne.
  • Doświadczenie w obszarze Performance Management /MBO. Umiejętność koncentracji na osiąganiu celów strategicznych z uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń rynkowych. Doskonałe umiejętności organizacyjne.
  • Biegły język angielski; znajomość języka rosyjskiego lub/i ukraińskiego będzie pożądana.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne pakiet wynagrodzenia,
  • Pracę na strategicznym i prestiżowym stanowisku w strukturach krajowych i międzynarodowych,
  • Pasjonujące doświadczenia zawodowe w otwartej kulturze szybko rozwijającej się branży!

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi