Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Office Assistant
Lokalizacja: WarszawaNaszym Klientem jest rozpoznawalna grupa kapitałowa i jedna z największych firm deweloperskich w Europie. Główne projekty firmy skupiają się wokół rynku nieruchomości komercyjnych. Należą do nich nowoczesne centra handlowe oraz biurowce położone w najbardziej prestiżowych lokalizacjach, w najlepiej prosperujących miastach, a nieustanny wzrost rynku nieruchomości komercyjnych stymuluje dalszy rozwój Firmy.
Osoba zatrudniona na stanowisku Office Assistant odpowiedzialna będzie za zapewnienie bieżącego wsparcia dla Dyrektora Zarządzającego; zarządzanie jego kalendarzem, przygotowywanie niezbędnych raportów i prezentacji, planowanie i organizacja podróży służbowych, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów, tłumaczenie dokumentów i rozliczanie wydatków. Dodatkowo osoba ta będzie odpowiadać za wsparcie działu HR.
Umowa na zastępstwo, z możliwością przedłużenia współracy
Nasz Klient Zapewnia:
- pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku, u lidera wśród Deweloperów
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń dodatkowych
- możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji
- nowoczesne miejsce pracy w prestiżowej lokalizacji w centrum Warszawy
- niezbędne narzędzia pracy
Kandydatów zwracamy uwagę na:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie na podobnym stanowisku, zdobyte w międzynarodowej organizacji
- znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym
- zaawansowaną znajomość pakietu Office (Word, Excel, Power Point)
- bardzo dobrą organizację pracy
- doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne