Event Manager
Miejsce pracy: PoznańZakres zadań:
• Zarządzanie zespołem specjalistów, motywowanie oraz delegowanie zadań
• Obsługa dużych projektów eventowych dla kluczowych klientów firmy (w tym imprezy sportowe)
• Nadzór kreatywny i jakościowy oraz odpowiedzialność za opracowanie i prezentację oferty klientowi
• Dbanie o utrzymywanie trwałych i długofalowych relacji z klientami, jak również pozyskiwanie nowych klientów
Oczekiwania:
• Przynajmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku przy organizacji eventów
• Umiejętności managerskie
• Nastawienie na klienta, umiejętność badania potrzeb i dopasowania oferty
• Dobra znajomość j. angielskiego
• Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej i podległego zespołu
• Odporność na stres i presję czasu
Nasz Klient oferuje:
• Stabilne zatrudnienie
• Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Współtworzenie nowego działu
• Pakiet benefitów (m.in. karta Multisport, ubezpieczenie, vouchery)