Opis stanowiska pracy
Organizowanie eventów sprzedażowych
Nawiązywanie kontaktu z zarządcami powierzchni i przedstawianie szczegółowej oferty eventowej
Prowadzenie korespondencji z zarządcami powierzchni
Prowadzenie bazy danych, kalendarza, zestawień
Kompleksowa obsługa eventu i logistyka (materiały, awizacje, umowy, grafika, kalendarz)
Dbanie o przepływ informacji między klientem a koordynatorem eventu
Ścisła współpraca z koordynatorem eventu (regularne spotkanie, briefing)
Zarządzanie zamówieniami (kontakt z dostawcami, negocjacje, dbanie o stock)
Regularne poszukiwanie nowych miejsc eventowych oraz dostawców
Wymagania
Wysokie zdolności werbalne i kultura językowa
Umiejętność negocjowania
Umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach nagłych
Doskonała organizacja pracy
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Mile widziane doświadczenie w call center
Prezentacja firmy
Appco Group, stanowiące część Cobra Group of Companies, jest jedną z czo...
Appco Group, stanowiące część Cobra Group of Companies, jest jedną z czołowych firm marketingowo-sprzedażowych zrzeszającą ponad 800 lokalizacji w 25 krajach na 5 kontynentach.
Każdego dnia rozmawiamy z ponad milionem ludzi i dostarczamy setki tysięcy nowych klientów dla naszych partnerów.
Opracowana przez Appco unikalna metoda Human Commercial™, sprawdzone metody sprzedażowe oraz efektywna pod względem kosztów struktura, umożliwiają nam dostarczanie współpracującym z nami klientom korporacyjnym ponad 4 miliardy $ dochodu rocznie.
Appco Group Polska oferuje wyjątkowe rozwiązania marketingowe skrojone na miarę oczekiwań zarówno klienta jak i odbiorcy usługi.
Z główną siedzibą w stolicy Polski, Warszawie, Appco Group Polska stworzyła największą firmę w swojej branży w kraju. Dzięki rozwiniętej sieci przedstawicieli handlowych swoim zasięgiem jest w stanie dotrzeć w każde miejsce w Polsce.
Appco Group Polska współpracuje z klientami z takich branż jak: Pay TV, Telekomunikacja, Energia oraz Organizacje Pożytku Publicznego.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Inne, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi