Randstad Engineering od ponad dziesięciu lat specjalizuje się w rekrutacji kadry kierowniczej oraz wysoko wykwalifikowanych specjalistów do sektora produkcyjnego, łańcucha dostaw oraz branży budowlanej.
Dla naszego Klienta, dużej, renomowanej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
engineering manager
Nr ref.: 22862Praca stała
Lokalizacja: centralna Polska
Zakres obowiązków:
- zarządzanie dwoma obszarami inżynieryjnymi w zakładzie: wsparcie produkcji bieżącej oraz wdrożenia nowych produktów oraz modyfikacja i optymalizacja bieżących procesów produkcyjnych
- nadzór nad procesem przygotowania i uruchamiania produkcji testowej, rozwijanie narzędzi oraz procesu produkcyjnego niezbędnego do rozpoczęcia produkcji seryjnej
- identyfikowanie potrzeb Klienta, przygotowywanie dokumentacji konstrukcyjnej dla istniejących jak i nowych produktów
- wsparcie Klienta oraz doradztwo w obszarze możliwości produkcyjnych, zasobów technicznych i surowcowych oraz kosztów
- nadzór nad dokumentacja produktową, jej bieżącą aktualizacją i dostępnością dla działów produkcji, jakości i logistyki
- zapewnienie wsparcia inżynieryjnego dla bieżącej produkcji w obszarze doskonalenia procesu produkcyjnego, dostępności narzędzi, utrzymania ruchu oraz testów
- ciągłe usprawnianie procesu produkcyjnego, poprawa ergonomii i bezpieczeństwa pracy poprzez identyfikowanie najlepszych praktyk: rozwijanie narzędzi produkcyjnych, nowych technologii i metod wytwarzania,
- odpowiedzialność za program ciągłej redukcji kosztów, identyfikacja nadmiernych kosztów w proponowanych rozwiązaniach produktowych
- planowanie i kontrola budżetu podległego działu
- utrzymywanie pozytywnych rekcji ze strategicznymi Klientami firmy
- zarządzanie podległym zespołem inżynierów
- raportowanie do Dyrektora Zakładu
- wykształcenie wyższe techniczne
- min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku, w zarządzaniu procesem wdrażania nowych produktów oraz technologii w sektorze produkcyjnym (sektor motoryzacyjny lub przemysłowy)
- znajomość konceptu TPM
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość programów: Microsoft Office, AutoCAD, SAP
- silne kompetencje liderskie, negocjacyjne i komunikacyjne
- umiejętność strategicznego myślenia i podejmowania decyzji
- dużą samodzielność oraz swobodę w realizacji zadań
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny
- pracę w międzynarodowym środowisku