#

Ekspert w zespole wsparcia technicznego Retail

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.

Warszawa, mazowieckie

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.
Diebold Nixdorf jest jednym ze światowych liderów w dostarczaniu usług i technologii płatności dla banków i firm handlowych. Firma Diebold Nixdorf zatrudnia około 25 000 pracowników i jest obecna w ponad 130 krajach. W sumie na bazę zainstalowanych urządzeń Diebold Nixdorf składają się ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych, obsługujących ponad 25 języków.

W Polsce Diebold Nixdorf prowadzi swoją działalność od 1990 roku. Główne biuro znajduje się w Warszawie, oddziały regionalne zlokalizowane są w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie.

Obecnie poszukujemy kandydatów do działu Serwis Retail na stanowisko:

Ekspert w zespole wsparcia technicznego Retail

Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • wsparcie merytoryczne Inżynierów Serwisu realizujących naprawy w całej Polsce;
  • współpraca bieżąca z Klientami w zakresie rozliczania umów serwisowych;
  • prowadzenie korespondencji technicznej z centralą firmy w Niemczech.

Nasze oczekiwania:

  • praktyczna i teoretyczna znajomość budowy i pracy komputerów PC oraz sieci LAN;
  • znajomość praktycznego działania i budowy układów elektronicznych i elektromechanicznych;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • niekaralność;
  • wykształcenie co najmniej inżynierskie (ewentualnie 4 lub 5 rok studiów);
  • język angielski na poziomie umożliwiającym prowadzenie korespondencji dotyczącej zagadnień technicznych (w formie ustnej i pisemnej) z Centralą w Niemczech w stopniu minimum dobrym;
  • prawo jazdy kat B;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • sumienność i zaangażowanie w wykonywanych obowiązkach.

Mile widziane:

  • doświadczenie w naprawach sprzętu elektronicznego lub elektromechanicznego;
  • praktyka bądź staż w zespołach wsparcia eksperckiego w firmach z sektora IT.

Za Twoją pracę oferujemy:

  • bardzo ciekawą pracę w centrali serwisu jednej z największych firm produkujących urządzenia samoobsługowe;
  • pracę w zgranym zespole w międzynarodowej korporacji;
  • rozwój osobisty oraz możliwość awansu zawodowego w ramach wewnętrznych struktur;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • możliwość skorzystania z programu Benefit (Karta Multisport).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi