#

Ekspert ds. Wsparcia Produktu (Dynamic Currency Conversion)

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService S.A.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:

Ekspert ds. Wsparcia Produktu (Dynamic Currency Conversion)

 

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • opiekę biznesową nad oferowanym przez Spółkę produktem DCC oraz innymi produktami związanymi z płatnościami
  • wyniki sprzedaży i efektywność przydzielonego portfolio produktów i usług
  • kierowanie projektami związanymi z modyfikacją obecnych lub tworzeniem nowych produktów i usług
  • przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, które będą wykorzystywane w realizowanych projektach
  • wykonywanie analiz i badanie rynku konkurencji

 

Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku związanym z płatnościami kartowymi oraz walutowymi
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, marketing)
  • doświadczenie w zarządzaniu produktem na poziomie strategicznym, operacyjnym i marketingowym
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową
  • doświadczenie w analizie potrzeb Klientów
  • umiejętność tworzenia i analizowania raportów oraz przygotowywania prezentacji
  • znajomość narzędzi analitycznych
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • umiejętność budowania relacji z klientami, partnerami oraz współpracownikami
  • doświadczenie projektowe
  • dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu

 

Oferujemy:

  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
  • rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
  • owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę

Prezentacja firmy

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. pows... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Badania / Rozwój, Praca Analityka, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi