Ekspert ds. Doświadczeń Klientów
Obecnie do działu Marketingu i Produktu poszukujemy osoby na stanowisko Eksperta ds. Doświadczeń Klientów.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy finansowej, będącej jedną z największych instytucji finansowych na świecie.
Opis stanowiska
* Współtworzenie Strategii Transformacji dotyczącej obszaru Doświadczeń Klientów w odniesieniu do dystrybucji produktu, obsługi posprzedażowej, komunikacji, w tym UX, UI
* Wprowadzanie w życie projektów określonych w Strategii Transformacji, zarówno wewnątrz firmy jak i we współpracy z partnerami biznesowymi
* Planowanie ścieżki klienta (customer journey) dla kanału sprzedaży digital
* Ciągła poprawa satysfakcji klienta w każdym punkcie kontaktu z firmą
* Udział w budowaniu kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta
* Zarządzanie procesem reklamacyjnym i jego doskonalenie
* Koordynacja wyniku NPS i innych odpowiednich badań marketingowych w celu poprawy obsługi klienta
* Zarządzanie projektami i automatyzacja procesów pozwalająca na innowacje i zmiany kultury cyfrowej
* Komunikacja wewnętrzna i promocja wszystkich pomysłów True Customer Centricity
* Monitorowanie nowoczesnych rozwiązań rynkowych w zakresie rozwiązań digital
* Bliska współpraca z zespołem ekspertów w Centrali firmy, partnerami biznesowymi oraz Polską Izbą Ubezpieczeń w zakresie digitalizacji firmy
* Współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania produktów ubezpieczeniowych dedykowanych do kanału digital
Profil kandydata
* Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata na stanowisku eksperta w obszarze digital / customer experience w sektorze finansowym
* Doświadczenie z zakresu prowadzenia projektów dotyczących transformacji organizacji dedykowanych dystrybucji, produktowi i obszarowi operacji
* Doświadczenie w opracowaniu strategii obsługi klienta zapewniającej określone wrażenia klientów we wszystkich punktach kontaktu z klientami (call center, reklamacje, strony internetowe, aplikacje mobilne, agenci, partnerzy)
* Umiejętność przeprowadzania zewnętrznych badań rynku w zakresie postrzegania marki, lojalności i zadowolenia klientów, komunikacji i wyniku NPS
* Umiejętność przeprowadzenia analizy, zaproponowania strategii oraz egzekucji konkretnego planu działań
* Wiedza na temat mediów elektronicznych oraz rozwiązań stosowanych do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych przez kanały digital
* Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji
* Znajomość metodologii zarządzania projektami oraz doświadczenie w zakresie consultingu będzie dodatkowym atutem
* Wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki biznesowe: Marketing, Ekonomia
* Płynna znajomość j. angielskiego
Oferujemy
* Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji
* Dogodna lokalizacja biura - Śródmieście
* Pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty sportowej, dofinansowanie wypoczynku letniego, owoce w pracy)
* Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More