Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
E-commerce Customer Relationship Manager
Lokalizacja: KrakówTwoja przyszła Firma
Naszym Klientem jest firma z polskim kapitałem, działająca w branży e-commerce. Z uwagi na dynamiczny rozwój organizacji poszukujemy kandydata na stanowisko E-commerce Customer Relationship Manager.
Zakres obowiązków:
- bieżąca współpraca z dostawcami w celu realizacji spójnych strategii marketingowych,
- negocjowanie warunków współpracy, w tym pozyskiwanie środków finansowania kampani sprzedżowych,
- realizacja skutecznych, innowacyjnych, nieszablonowych e-kampanii sprzedażowych,
- utrzymywanie i rozwijanie relacji z partnerami handlowymi,
- kierowanie pracą podległego zespołu (7 specjalistów).
Nasz klient oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość budowania ścieżki kariery w strukturach firmy,
- koleżeńską atmosferę.
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na ww. stanowisku managerskim w pionie marketingowym, e-commerce lub handlowym,
- atutem będzie doświadczenie w pracy w firmie zajmującej się sprzedażą internetową,
- umiejętności planowania pracy własnej oraz podległego zespołu,
- dyspozycyjność oraz odpowiedzialność,
- minimum dobrą znajomość języka angielskiego (poziom B1).