Dział HR - Asystent ds. obsługi Wielkiej Brytanii
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Bycie pierwszym kontaktem dla managerów, pracowników lub potencjalnych klientów firmy,
- Bieżące, samodzielne rozwiązywanie problemów ok. 8 000 pracowników z zakresu " twardego HR", czyli finansów, umów, problemów z systemami, itp.
- Ścisła współpraca z Działem Payroll, On-boarding, Extencion.
- Zarządzanie projektami ad hoc.
- Raportowanie przełożonym.
- Budowanie i utrzymywanie więzi między wszystkimi działami zapewniając im najważniejsze, bieżące informacje.
Czego wymagamy na tym stanowisku?
- Doskonałej znajomości języka angielskiego (min. C1) - będziesz współpracować z Wielką Brytanią,
- Profesjonalnego stylu komunikacji.
- Umiejętności do rozwiązywania problemów w sposób profesjonalny i dyplomatyczny.
- Umiejętności wyznaczania priorytetów oraz dobrej organizacji pracy.
- Działania nastawionego na obsługę klienta.
- Doświadczenie korporacyjne lub biurowe nie wymagane lecz mile widziane.
Co oferujemy w zamian?
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, kolejna -> zatrudnienie bezpośrednio u klienta.
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej korporacji zajmującej się dziedziną HR.
- Profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy.
- System kafeteryjny, kartę sportową, ubezpieczenie zdrowotne.
- Szkolenia językowe, m.in. angielski, niemiecki, hiszpański, włoski, francuski.
- Dodatkowy dzień urlopu.
- Dodatkowy dzień w razie złego samopoczucia ( nie jest rozliczany jako urlop na żądanie).
Prześlij swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ!
Numer referencyjny: AHR/03/2019/KRK