#

Dyrektor Projektu w Wydziale Realizacji Inwestycji

PKP SA

Kraków, małopolskie

PKP SA

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Dyrektor Projektu w Wydziale Realizacji Inwestycji

Biuro Inwestycji

Miejsce pracy: Kraków

Zakres Czynności:

  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z Prawem zamówień publicznych i prowadzenie prac związanych z udzielaniem zamówień publicznych w zakresie wykonywania robót, usług zlecanych KII przez Zarząd PKP S.A.
  • przygotowanie założeń programowych w części handlowej, a szczególnie dla wykonania programu funkcjonalno-użytkowego
  • przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • przygotowanie Regulaminów pracy Komisji przetargowej i decyzji powołującej Komisję przetargową
  • współpraca przy opracowywaniu założeń programowych dla przebudowy i modernizacji kolejowych dworców oraz innych inwestycji zleconych przez Zarząd PKP S.A.
  • udział w Komisjach przetargowych
  • weryfikacja dokumentacji technicznych opracowanych przez projektantów dla kolejowych dworców oraz współpraca z organami administracji państwowej w tym zakresie
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z raportowaniem i monitoringiem prowadzonych inwestycji
  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla instytucji centralnych monitorujących realizację inwestycji ze środków UE i budżetu państwa
  • analiza opracowywanych przez Wykonawców harmonogramów rzeczowo-finansowych realizowanych inwestycji
  • prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem pod względem formalnym dokumentacji płatniczej Wykonawców
  • rozliczenie poniesionych nakładów inwestycyjnych w PKP S.A. dla prowadzonych zadań inwestycyjnych
  • samodzielne poruszanie się po torach na podstawie stosownego zezwolenia
  • przygotowanie i opracowanie informacji do organów instytucji centralnych w zakresie dotyczącym modernizacji kolejowych dworców oraz dla nadrzędnych instytucji w zakresie wykorzystania środków finansowych i realizacji inwestycji (NIK, Ministerstwo)
  • współpraca w opracowaniu materiałów w zakresie analizy wykonania wybranych zadań inwestycyjnych w ujęciu ilościowym i jakościowym

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (inżynier budownictwa, architekt)
  • 4 lata doświadczenia w zarządzaniu inwestycjami budowlanymi
  • mile widziane doświadczenie w realizacji inwestycji dofinansowanymi środkami funduszy unijnych i/lub budżetu państwa
  • znajomość Pzp, Kpa, Pb
  • biegła znajomość MS Office, MS Project, Autocad, ProNorma
  • umiejętności analityczne
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność, dokładność

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w firmie z bogatymi tradycjami
  • udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników
  • atrakcyjne warunki pracy

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi