• Pełne zarządzanie obiektem hotelowym
• Organizacja pracy oraz realizacja polityki marketingowej i sprzedażowej
• Kierowanie personelem
• Optymalizacja kosztów przy zachowaniu określonych standardów
• Utrzymywanie bezpośredniej relacji z Klientami w głównej mierze biznesowymi
• Inicjowanie nowych przedsięwzięć, promocji oraz kreowania pozytywnego wizerunku firmy
• Dbałość o wysoki standard obsługi Gości
• Przygotowywanie ofert dla Klientów
• Ścisła współpraca z Zarządem
• Wykształcenie wyższe (hotelarstwo, turystyka i rekreacja, ekonomia)
• Co najmniej 3 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej i/lub gastronomicznej na stanowisku kierowniczym
• Zdolność do analitycznego myślenia i konstruowania wniosków
• Znajomość technik sprzedaży, aktywne pozyskiwanie Klientów i umiejętność negocjacji
• Komunikatywność, samodzielność, innowacyjność
• Operatywność i dobra organizacja pracy
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Umiejętność zarządzania zespołem
• Znajomość kanałów sprzedaży i narzędzi marketingowych
• Posiadanie praktycznej wiedzy w zakresie obsługi konferencji, bankietów i cateringu
• Dyspozycyjność, mobilność
• Prawo jazdy kat. B,
Jesteśmy grupą kapitałową z branży deweloperskiej posiadającą najbogatsz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.