Zakres obowiązków:
Kosztorysowanie i sporządzanie ofert
Nadzór strategiczny i operacyjny nad realizacją Kontraktu
Odpowiedzialność za rozliczenie rzeczowe i finansowe całego Kontraktu zgodnie ze stanem faktycznym realizacji Kontraktu
Odpowiedzialność za udzielanie zamówień w zakresie Kontraktu, w tym wybór podwykonawców, dostawców towarów i usług
Monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich zgodności i zaawansowania z harmonogramem Kontraktu
Planowanie i zarządzanie kosztami projektu
Wykształcenie:
Wykształcenie wyższe techniczne mile widziane
Znajomość języka angielkiego mile widziana
Uprawnienia budowlane mile widziane
Czynne prawo jazdy kategorii B
Doświadczenie:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Doświadczenie w koordynacji projektów inwestycyjnych
Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów w sektorze budownictwa
Umiejętności:
Znajomość oprogramowania Auto CAD
Znajomość oprogramowania do kosztorysowania np. Norma
Znajomość oprogramowania PowerProject
Kompetencje miękkie:
Umiejętność łatwego nawiązywania i budowania dobrych relacji z kontrahentami
Wysokie zdolności interpersonalne
Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Zaangażowanie i dyspozycyjność
Samodzielność
Doskonałe zdolności organizacyjne, dokładność i terminowość
PKOB WEGNER - to firma, która od ponad 25 lat z powodzeniem działa na ry... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.