Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Dyrektor Finansowy
Zakres obowiązków:
• Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
• Sporządzanie (skonsolidowanych) sprawozdań finansowych oraz raportów,
• Sporządzanie rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji,
• Nadzór nad płynnością finansową firmy i aktywny udział w ustalaniu i realizacji jej polityki finansowej,
• Wdrażanie narzędzi optymalizujących rentowność firmy,
• Raportowanie ryzyk związanych z działalnością, w tym z zagrożeniami terminowej realizacji inwestycji / wpływem opóźnień w realizacji inwestycji na wynik finansowy,
• Optymalizacja źródeł finansowania działalności spółki i polityki podatkowej w długim horyzoncie czasowym,
• Kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi,
• Budowanie relacji z rynkiem kapitałowym oraz PR Spółki.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
• Preferowane kilkuletnie doświadczenie na stanowisku dyrektora finansowego, dyrektora kontrolingu,
• Umiejętność strategicznego myślenia oraz zarządzania wieloma projektami inwestycyjnymi,
• Szerokie doświadczenie w zarządzaniu finansami, oraz bardzo dobra znajomość controllingu w środowisku budowlanym,
• Doświadczenia związane z wyborem, wdrażaniem i posługiwaniem się zintegrowanymi narzędziami informatycznymi,
• Umiejętność sporządzania kalkulacji oraz analiz finansowych,
• Umiejętność kompleksowej kontroli aspektów finansowych projektów, w tym kontroli harmonogramów i egzekwowania terminowej realizacji prac,
• Asertywność oraz wysokie umiejętności interpersonalne i analityczne.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?