#

DYREKTOR FINANSOWY / GŁÓWNY KSIĘGOWY

Podwawelska Spółdzielnia Spożywców

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy Firmą z tradycjami o ugruntowanej pozycji na rynku małopolskim. Posiadamy obecnie 14 sklepów na terenie Krakowa w starannie dobranych lokalizacjach. Cechuje nas długoletnia tradycja i dbałość o jakość oferowanych usług.

 

DYREKTOR FINANSOWY / GŁÓWNY KSIĘGOWY

 

Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:

  • odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow
  • odpowiedzialność za analizę, sporządzanie i zatwierdzanie deklaracji rozliczeniowych dla urzędów skarbowych , ZUS, GUS, NBP itp., oraz okresowych raportów o sytuacji finansowej: bilansów, cash flow, planów budżetowych
  • organizacja systemu windykacji oraz nadzór nad przebiegiem procesów windykacyjnych
  • analiza wszystkich procesów w przedsiębiorstwie pod kątem finansowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień
  • utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi, audytorem oraz organami podatkowymi
  • zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym
  • kierowanie działem księgowości w firmie
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • kontrola wyliczeń ZUS
  • sprawdzanie i sporządzanie deklaracji: CIT, VAT, VAT-UE
  • organizacja i nadzór prowadzenia ewidencji księgowej, podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej
  • sporządzanie bilansów zysków i strat
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Zarząd, które mieszczą się w zakresie praw i obowiązków głównego księgowego
  • udział w aktywnościach księgowych związanych z zamknięciem miesiąca, kwartału i roku
  • sporządzanie budżetów, prognoz i kalkulacji
  • przygotowanie dodatkowych analiz, kluczowych dla procesu zarządzania firmą
  • wspomaganie procesów decyzyjnych w firmie

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • 6 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów
  • doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości i analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami
  • minimum 1,5 roku doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • umiejętność myślenia strategicznego i umiejętnego przełożenia wyników finansowych na strategię grupy
  • doświadczenie w sporządzaniu kalkulacji, analiz finansowych w celach zarządczych
  • znajomość programu Excel w stopniu zaawansowanym
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i budowania relacji

Prezentacja firmy

Jesteśmy Firmą z tradycjami o ugruntowanej pozycji na rynku małop... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Bankowość

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi