Opis stanowiska pracy

Czterogwiazdkowy obiekt hotelowy o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku, będący częścią międzynarodowej sieci hotelowej, poszukuje osoby na stanowisko Dyrektora ds., Sprzedaży.

Obiekt położony jest w centralnej części Krakowa w pobliżu wielu atrakcji turystycznych.

 

Wymagania

ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW:

  • Opracowywanie budżetu sprzedaży oraz wdrażanie przyjętej polityki sprzedaży na dany rok
  • Kontrola pracy działu sprzedaży w kontekście realizacji polityki sprzedażowej i budżetu
  • Rozdzielanie i delegowania zadań i obowiązków pracownikom działu sprzedaży
  • Wdrożenie skutecznej strategii pozyskiwania nowych klientów oraz partnerów handlowych
  • Aktywne wsparcie działań sprzedażowych podległych pracowników
  • Opracowanie, wdrożenie oraz koordynowanie wszystkich działań marketingowych i promocyjnych hotelu, spójnych ze strategią marketingową sieci
  • Nadzór nad przygotowaniem kalkulacji ofert, kontraktów oraz bieżące monitorowanie ich realizacji
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych i trwałych relacji biznesowych z klientami i partnerami hotelu
  • Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie ze standardami sieci
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku i umacnianie pozycji firmy na rynku
  • Uczestnictwo w targach, imprezach branżowych oraz eventach promujących hotel
  • Codzienna, ścisła współpraca z innymi działami hotelu mająca na celu dostarczanie naszym gościom hotelowym usług na najwyższy poziomie

OCZEKIWANIA:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w dziale sprzedaży w tym co najmniej 1 rok na stanowisku nie niższym niż z-ca Dyrektora Sprzedaży
  • Cechy silnego lidera dążącego do wytyczonych celów
  • Znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych
  • Umiejętność podejmowania i prowadzenia trudnych rozmów oraz negocjacji
  • Ponadprzeciętne umiejętności analityczne i prognostyczne
  • Znajomość rynku hotelowego oraz trendów turystycznych dla regionu
  • Doskonała znajomość arkuszy kalkulacyjnych, narzędzi internetowych
  • Doświadczenie w delegowaniu zadań, egzekwowaniu wytyczonych celów oraz motywowaniu podległego zespołu sprzedażowego
  • Wysokie kompetencje interpersonalne

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku turystycznym
  • Umowę o pracę
  • System premiowy powiązany z wynikami sprzedażowymi
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy tj. telefon, laptop
  • Kartę medyczną oraz sportową
  • Pakiet socjalny
  • Dostęp do szerokiego wachlarzu szkoleń
  • Środowisko pracy przyjazne pracownikowi
  • Możliwość dalszego rozwoju w ramach struktur firmy oraz sieci

Prezentacja firmy

Firma Hotels Global Investment Group Sp. z o.o. - operator czterogwiazd... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi