Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na okres próbny
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 5 do 10 lat
Wykształcenie: Wyższe inżynierskie
Branża: Praca Logistyka
IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki swojemu dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.
Aktualnie dla naszego Klienta, reprezentującego branżę logistyczną, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Dyrektor ds. Operacyjnych
Opis stanowiska:
- Rozwój i zarządzanie powierzonym obszarem w zakresie operacyjnym, finansowym oraz podległym zespołem związanym z przesyłką paczek międzynarodowych.
- Osiągnięcie uzgodnionego budżetu, dochodów, zysków (P & L) w obszarze odpowiedzialności
- Opracowanie i nadzorowanie realizacji procedur związanych z działaniami operacyjnymi oraz zapewnieniem wysokiej jakości działań w zakresie obsługi klientów i wewnętrznych systemów logistyki.
- Zarządzanie procesami operacyjnymi w celu zapewnienie prawidłowej realizacji umów; współpraca i negocjacje w sprawie kontynuacji i tworzenia nowych obszarów współpracy z klientami.
- Zapewnienie właściwego poziomu zatrudnienia w celu realizacji strategii firmy w obszarze działań operacyjnych
- Zapewnienie konsekwentnego stosowania polityki firmy i inicjatyw regulacyjnych w stosunku do stowarzyszonych
- Zapewnienie zgodności działania z zasadami i procedurami finansowymi, operacyjnymi, regulacyjnymi i administracyjnymi.
- Analiza trendów i poziomów usług w oddziałach, w celu zapewnienia spełnienia wymagań umownych klientami/partnerami.
- Nadzorowanie wydajnością i planowanie regionalnych inicjatyw obejmujących: lokalizacje, systemy, sprzęt, jakość, pracę, bezpieczeństwo itp.
- Zapewnienie prawidłowego zdefiniowania, wdrożenia i pomiaru procesów zarządzania zasobami / urządzeniami.
- Przygotowanie i zarządzanie działań operacyjnych związanych z generowaniem zysków i minimalizowanie strat firmy.
- Analizowanie wyników finansowych zarządzanego przez siebie działu, uczestniczenie w procesie planowania i wdrażania nowych produktów.
- Współpraca z innymi działami w celu ciągłego usprawniania procesów w firmie.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, uzyskane na kierunku logistyka, zarządzanie.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego.
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych w zarządzaniu łańcuchem dostaw w zakresie zarządzania transportem, dystrybucją i / lub transportem
- Wiedza o otoczeniu rynkowym oraz przepisy prawa dotyczące prowadzonej przez firmę działalności.
- Myślenie strategiczne, umiejętność opracowywania strategii i jej wdrażania w życie.
- Umiejętności zarządzania finansowym aspektem działalności firmy.
- Zorientowanie na potrzeby Klienta.
- Doskonałe kompetencje interpersonalnych.
- Zdolności negocjacyjne
- Umiejętność podejmowania decyzji; analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów.
- Samoorganizacji pracy własnej i zarządzania kapitałem ludzkim (umiejętność budowania i motywowania.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie.
Oferujemy:
- Dynamiczna praca w międzynarodowym środowisku.
- Możliwość udziału i wkładu w rozwój organizacji na rynku polskim i międzynarodowym.
- Konkurencyjne warunki wynagrodzenia.