Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas określony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat
Wykształcenie: Wyższe magisterskie
Branża: Praca Sprzedaż - Account Management
IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki swojemu dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.
Aktualnie dla naszego Klienta z sektora FMCG poszukujemy kandydata na stanowisko:
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów
Zakres obowiązków:
- Współtworzenie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży oraz zarządzanie. budżetem sprzedażowym w nowoczesnym kanale dystrybucji.
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oraz ich prezentacja.
- Rozwój współpracy z kluczowych klientami na terenie Polski w kanale nowoczesnym.
- Aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami.
- Nadzorowanie i odpowiedzialność za procesy negocjacji.
- Nadzorowanie prawidłowości umów handlowych, minimalizacji ryzyka finansowego i operacyjnego wynikającego z działań zespołu sprzedaży.
- Zrządzanie, motywowanie, ocena i ewaluacja członków zespołu.
- Definiowanie kluczowych wskaźników efektywności KPI.
- Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy.
- Monitorowanie działań konkurencji, lokalnych rynków i wyszukiwanie nowych trendów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w obszarze handlowo- biznesowym.
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w kanale nowoczesnym.
- Bardzo dobra znajomość rynku FMCG.
- Umiejętność myślenia strategicznego oraz współtworzenia i wdrażania strategii rozwoju.
- Wysoki poziom kompetencji w zarządzaniu podległym zespołem, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji pracy, oceny i motywowania.
- Doskonała znajomość przygotowania analiz i pracy z narzędziami finansowymi (P&L).
- Silna orientacja na wyniki.
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
Klient oferuje:
- Stałą pracę w stabilnej firmie oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Dużą samodzielność w działaniu i realny wpływ na rozwój firmy.