#

Dyrektor ds. Handlowych (rynek krajowy / eksport)

HR Solutions

Białystok, podlaskie

Opis stanowiska pracy

HR Solutions

Ciekawa oferta dla doświadczonych menadżerów sprzedaży/eksportu z branży produktów i technologii dla budownictwa; okazja do rozwoju w bardzo ciekawej, dynamicznie rosnącej organizacji.

Nasz Klient to renomowany producent i dostawca zaawansowanych technologicznie rozwiązań i systemów dla branży budowlanej (specjalność firmy to instalacje wodne i grzewcze). Firma jest stabilna i od wielu lat odnosi sukcesy w kraju i na rynkach zagranicznych powiększając zasięg swojego działania o kolejne Spółki zależne w Europie i eksportując swoje produkty na niemal wszystkie kontynenty. Wobec dynamicznego rozwoju organizacji, nasz Klient poszukuje skutecznego i ambitnego kandydata na stanowisko:

 

DYREKTOR ds. HANDLOWYCH (rynek krajowy / eksport)

Miejsce pracy: Białystok (ewentualnie praca dzielona pomiędzy dwie lokalizacje Białystok i Warszawę).

 

Oferta kierowana jest do osób z doświadczeniem w zarządzaniu strukturami sprzedaży w pokrewnej branży – w Polsce i/lub za granicą (dużym atutem będzie odpowiedzialność za eksport na rynki wschodnie)

 

Zadania i zakres odpowiedzialności na obsadzanym stanowisku:

  • Opracowanie i wdrożenie (wspólnie z innymi kluczowymi menadżerami firmy) strategii rozwoju sprzedaży i marketingu na rynku krajowym i rynkach zagranicznych objętych ekspansją firmy.
  • Nadzór nad tworzeniem i realizacją budżetów sprzedażowych w poszczególnych obszarach powierzonych Dyrektorowi.
  • Współpraca i zarządzanie grupą kilku bezpośrednio podległych Dyrektorowi menadżerów.
  • Dobór i weryfikacja odpowiednich Partnerów Handlowych
  • Organizacja i uczestnictwo w targach branżowych oraz reprezentowanie firmy podczas innych ważnych biznesowo zdarzeń (spotkania, negocjacje, konferencje).
  • Analiza aktywności biznesowej i wyników firmy w porównaniu do wyników konkurencji, współpraca z Zarządem i menadżerami firmy w ramach działań wzmacniających pozycję firmy i rozpoznawalność jej marki na różnych rynkach.
  • Systematyczny monitoring realizacji budżetów sprzedażowych w celu optymalizacji kosztów oraz zwiększania efektywności wszelkich procesów zarządzania mających wpływ na osiąganie celów biznesowych firmy.
  • Udział w rekrutacjach związanych z podległym obszarem, dbałość o odpowiednie przygotowanie techniczne i handlowe menadżerów i pracowników, nadzór nad jakością materiałów handlowo-szkoleniowych.

 

Oczekiwane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe o kierunku technicznym lub ekonomicznym
  • min. 7 letnie doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu obszarem sprzedaży lub mniejszą spółką handlowo-produkcyjną
  • doświadczenie w budowaniu prognoz (analiza wykonania budżetu, odchyleń od niego, ryzyk oraz inicjowanie działań korygujących)
  • doświadczenie w długofalowym planowaniu oraz umiejętność przewidywania skutków koordynowanych działań
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (dodatkowy atut znajomość j. rosyjskiego, i/lub j. niemieckiego)
  • zdolności przywódcze i negocjacyjne
  • wysokie rozwinięte zdolności analitycznego myślenia i planowania strategicznego

 

Nasz Klient oferuje:

  • Bardzo dobre, stabilne warunki pracy (zatrudnienie w ramach umowy o pracę) oraz odpowiednie narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, etc.), pakiet opieki medycznej.
  • Możliwość dalszego profesjonalnego rozwoju w organizacji o wysokich standardach biznesowych, w miedzynarodowym środowisku i z nowoczesnym, produktem wysokiej jakości.
  • Przyjazną atmosferę pracy w energicznym, interdyscyplinarnym zespole z wiedzą i pasją
  • Możliwość awansu i rozwoju zakresu odpowiedzialności wraz z dalszą ekspansją Spółki na rynku.

 

Serdecznie zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby do jak najszybszego przesyłania CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).” za popmoca opcji "Aplikuj".

 

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie adekwatne oferty,

Dziękujemy, zespół HR Solutions

Prezentacja firmy

Firma zajmuje się rekrutacją pracowników na specjalistyczne stano... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Logistyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi