Opis stanowiska pracy
HR Solutions
Ciekawa oferta dla doświadczonych menadżerów sprzedaży/eksportu z branży produktów i technologii dla budownictwa; okazja do rozwoju w bardzo ciekawej, dynamicznie rosnącej organizacji.
Nasz Klient to renomowany producent i dostawca zaawansowanych technologicznie rozwiązań i systemów dla branży budowlanej (specjalność firmy to instalacje wodne i grzewcze). Firma jest stabilna i od wielu lat odnosi sukcesy w kraju i na rynkach zagranicznych powiększając zasięg swojego działania o kolejne Spółki zależne w Europie i eksportując swoje produkty na niemal wszystkie kontynenty. Wobec dynamicznego rozwoju organizacji, nasz Klient poszukuje skutecznego i ambitnego kandydata na stanowisko:
DYREKTOR ds. HANDLOWYCH (rynek krajowy / eksport)
Miejsce pracy: Białystok (ewentualnie praca dzielona pomiędzy dwie lokalizacje Białystok i Warszawę).
Oferta kierowana jest do osób z doświadczeniem w zarządzaniu strukturami sprzedaży w pokrewnej branży – w Polsce i/lub za granicą (dużym atutem będzie odpowiedzialność za eksport na rynki wschodnie)
Zadania i zakres odpowiedzialności na obsadzanym stanowisku:
- Opracowanie i wdrożenie (wspólnie z innymi kluczowymi menadżerami firmy) strategii rozwoju sprzedaży i marketingu na rynku krajowym i rynkach zagranicznych objętych ekspansją firmy.
- Nadzór nad tworzeniem i realizacją budżetów sprzedażowych w poszczególnych obszarach powierzonych Dyrektorowi.
- Współpraca i zarządzanie grupą kilku bezpośrednio podległych Dyrektorowi menadżerów.
- Dobór i weryfikacja odpowiednich Partnerów Handlowych
- Organizacja i uczestnictwo w targach branżowych oraz reprezentowanie firmy podczas innych ważnych biznesowo zdarzeń (spotkania, negocjacje, konferencje).
- Analiza aktywności biznesowej i wyników firmy w porównaniu do wyników konkurencji, współpraca z Zarządem i menadżerami firmy w ramach działań wzmacniających pozycję firmy i rozpoznawalność jej marki na różnych rynkach.
- Systematyczny monitoring realizacji budżetów sprzedażowych w celu optymalizacji kosztów oraz zwiększania efektywności wszelkich procesów zarządzania mających wpływ na osiąganie celów biznesowych firmy.
- Udział w rekrutacjach związanych z podległym obszarem, dbałość o odpowiednie przygotowanie techniczne i handlowe menadżerów i pracowników, nadzór nad jakością materiałów handlowo-szkoleniowych.
Oczekiwane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe o kierunku technicznym lub ekonomicznym
- min. 7 letnie doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu obszarem sprzedaży lub mniejszą spółką handlowo-produkcyjną
- doświadczenie w budowaniu prognoz (analiza wykonania budżetu, odchyleń od niego, ryzyk oraz inicjowanie działań korygujących)
- doświadczenie w długofalowym planowaniu oraz umiejętność przewidywania skutków koordynowanych działań
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (dodatkowy atut znajomość j. rosyjskiego, i/lub j. niemieckiego)
- zdolności przywódcze i negocjacyjne
- wysokie rozwinięte zdolności analitycznego myślenia i planowania strategicznego
Nasz Klient oferuje:
- Bardzo dobre, stabilne warunki pracy (zatrudnienie w ramach umowy o pracę) oraz odpowiednie narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, etc.), pakiet opieki medycznej.
- Możliwość dalszego profesjonalnego rozwoju w organizacji o wysokich standardach biznesowych, w miedzynarodowym środowisku i z nowoczesnym, produktem wysokiej jakości.
- Przyjazną atmosferę pracy w energicznym, interdyscyplinarnym zespole z wiedzą i pasją
- Możliwość awansu i rozwoju zakresu odpowiedzialności wraz z dalszą ekspansją Spółki na rynku.
Serdecznie zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby do jak najszybszego przesyłania CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).” za popmoca opcji "Aplikuj".
Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie adekwatne oferty,
Dziękujemy, zespół HR Solutions
Prezentacja firmy
Firma zajmuje się rekrutacją pracowników na specjalistyczne stano...
Firma zajmuje się rekrutacją pracowników na specjalistyczne stanowiska
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/07/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 5 do 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Logistyka