Dyrektor ds. Gospodarki Odpadami
Location: PiłaDla naszego klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko: Dyrektor ds. Gospodarki Odpadami.
Opis stanowiska i kluczowych zadań:
- Reprezentowanie firmy w przypadku czynności sądowych i pozasądowych na zasadach określonych w Umowie Spółki.
- Planowanie strategiczne w zakresie kierunków rozwoju spółki, sprzedaży, marketingu, inwestycji oraz nadzór nad ich prawidłowym wdrażaniem i realizacją.
- Sprawne i prawidłowe zarządzanie mieniem/majątkiem i finansami firmy, realizacja budżetu spółki, planowanie i kontrola inwestycji, monitorowanie wykorzystania środków finansowych kierowanych na realizację planów eksploatacyjnych, inwestycyjnych i innych.
- Nadzór nad całokształtem działalności spółki i porządkiem wewnętrznym firmy, jej inwestycjach i kosztach.
- Wykonywanie wszelkich zadań związanych z pracami Zarządu spółki wynikających z obowiązujących przepisów prawa, umowy spółki i aktów wewnętrznych
- Współpraca z Radą Nadzorczą
- Dbałość o zachowanie bezpieczeństwa informacji, poufności danych oraz komunikacji zarówno zewnętrznej (np. inwestorzy, kooperanci, dostawcy itp.) i wewnętrznej firmy (np. wydawania zarządzeń, poleceń i innych wewnętrznych decyzji oraz instrukcji i regulaminów wewnętrznych dotyczących spółki).
- Zarządzanie podległą kadrą managerską, dbałość o rozwój ich kompetencji oraz wyniki w pracy.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, zarządzanie, środowiskowe, inne).
- Min. 5 letnie doświadczenie na wyższych stanowiskach kierowniczych, w tym na poziomie zarządu.
- Doświadczenie w branżach związanych z produkcją i usługami. Mile widziane doświadczenie w branży związanej z ochroną środowiska.
- Doświadczenie w pracy w grupach kapitałowych z udziałem kapitału zagranicznego jako plus.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętności i doświadczenie w zakresie zarządzania personelem.
- Wiedza na temat finansów i rachunku wyników.
- Praktyczna umiejętność zarządzania wynikami spółki i realizacji budżetu.
- Doświadczenie i wiedza związane z uczestnictwem w przetargach publicznych i prowadzeniem działań handlowych.
- Znajomość przepisów z zakresu zarządzania odpadami będzie bardzo dużym plusem.
- Umiejętność myślenia strategicznego/biznesowego.
- Orientacja na osiąganie wyników i postawionych celów.
Co oferujemy?
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji z najnowocześniejszymi procesami produkcyjnymi.
- Realny wpływ na działalność firmy.
- Benefity pracownicze (ubezpieczenie, opieka medyczna).
Please apply with the Apply button on the right side of this job offer.
To learn more about Antal, please visit www.antal.pl