Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dyrektor biura obsługi klienta (m/k)
Miejsce pracy: KrakówObowiązki:
- planowanie pracy zespołu oraz odpowiednie prowadzenie go, mając na celu maksymalizacje efektywności i rentowności,
- przygotowywanie strategii rozwoju organizacji oraz bieżąca jej weryfikacja w odpowiedzi na zmiany,
- weryfikacja realizowanych zadań, zwiększanie ich rentowności poprzez implementacje odpowiednich zmian,
- efektywne zarządzanie zespołem pracowników, oraz dbanie o ich stały rozwój i poszerzanie kwalifikacji,
- odpowiednie reprezentowanie działu w kontaktach z kluczowymi klientami firmy,
- analiza działań konkurencji.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane ekonomiczne),
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- min. dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość drugiego języka obcego mile widziana,
- proaktywna postawa i samodzielność w działaniu,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz budowania zaangażowania w zespole,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
- silna motywacja i nastawienie na cel,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- stabilną pracę u lidera w branży,
- realny wpływ na rozwój firmy i podległego działu,
- atrakcyjne zarobki oraz system premiowy uzależniony od zaangażowania i osiąganych wyników,
- miejsce pracy: Chrzanów k. Krakowa
- pracę w zespole najlepszych profesjonalistów,
- możliwość poszerzania swojej wiedzy i kwalifikacji.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Agencja zatrudnienia nr cert. 136.